2020-2021 оқу жылында педагог-психологтың 5-сынып оқушыларымен жүргізетін жылдық жұмыс жоспары
№ |
Жұмыс мазмұны |
Өткізу мерзімі |
Жұмыс түрлері |
1 |
5 –сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін бақылауға алу, диагностикалық жұмыстар жүргізу |
Қыркүйек |
Бақылау, «Домики», «Үш баға» әдістемелері |
2 |
Оқушылардың темпераментін және өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау |
Қазан |
Тест, сұрақтама, «Дембо-Рубинштейн» әдістемесі |
3 |
«Мен орта буынға көштім» |
Қараша |
Сауалнама |
4 |
Ата-анамен жұмыс: «Бейімделу кезеңінің қиыншылықтары» |
Желтоқсан |
Кеңес беру, жадынама |
5 |
Таным процестерін дамытуға арналған жұмыстар |
Қаңтар |
Жаттығулар, ойындар |
6 |
Сұраныс бойынша пән мұғалімдері мен сынып жетекшісіне кеңес беру |
Ақпан |
Кеңес беру |
7 |
«Мектеп және мен» мектепке көзқарасын анықтау |
Наурыз |
Сұрақтама |
8 |
Ата-анамен жұмыс: «Мен және менің балам» |
Сәуір |
Сауалнама |
9 |
5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін анықтау жұмыстарына қорытынды жасау |
Мамыр |
Анықтама |
Педагог-психолог: Оразқызы Қ
Абаханова К
2020-2021 оқу жылында педагог-психологтың 1-сынып оқушыларымен жүргізетін жылдық жұмыс жоспары
№ |
Жұмыс мазмұны |
Өткізу мерзімі |
Жұмыс түрлері |
1 |
1 –сынып оқушыларының бейімделуін бақылауға алу, диагностикалық жұмыстар жүргізу. «Керн-Йирасек». |
Қыркүйек |
Бақылау ,әдістемелер. |
2 |
Оқушылардың темпераментін анықтау. |
Қазан |
Тест, сұрақтама |
3 |
Ата-анамен жұмыс: «Сіз балаңызға қалай көмектесе аласыз?». |
Қараша |
Кеңес беру, жадынама |
4 |
Сынып жетекшімен жұмыс: «Бейімделуге тиімді көмек». |
Желтоқсан |
Кеңес беру |
5 |
Балалардың оқу дағдыларын анықтау: «Өрнектерді толықтыру», «Нұсқауларды орындау». |
Қаңтар |
Әдістемелер |
6 |
Ойлауды дамытуға арналған жаттығулар. |
Ақпан |
Жаттығулар, ойындар |
7 |
Өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау. |
Наурыз |
|
8 |
Ата-анамен жұмыс: «Балаңыздың мектепке көзқарасы». |
Сәуір |
Сауалнама |
9 |
1-сынып оқушыларының бейімделуін анықтау жұмыстарына қорытынды жасау. |
Мамыр |
Анықтама |
Педагог-психолог: Оразқызы Қ
Абаханова К