«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Кең ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық  мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Кенское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жемқорлықпен қалай күресеміз? пікірталас

Бөлім

Рухани-адамгершілік

Мектеп: Кен негізгі мектебі

 

 

Күні: 10.01. 2021 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Тасмагамбетова Ж.С.

 

Сынып: 5-6« А»

Қатысқандар саны:8

Қатыспағандар саны:

 

Сабақ тақырыбы:

Жемқорлықпен қалай күресеміз?

Сыныптан тыс жұмыс. Пікірсайыс

 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

“Сыбайлас-жемқорлық” деген ұғымды анықтап, пайда болу жағдайлары туралы пікіралмасу.

Өз көзқарастарын білдіріп, дүниетанымдарын кеңейту.

Өз ойларын еркін жеткізе білу қабілеттерін дамыту

Өз мемлекетіне жауапкершілікпен қарау және әділдікке тәрбиелеу.

 

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: “Сыбайлас-жемқорлық” деген ұғымды анықтап, пайда болу жағдайлары туралы пікір алмасады.

Көптеген оқушылар: Тақырып аясында ой қозғап адалдық пен парасаттылықтың адам өміріндегі маңызын тұжырымдайды.

Сыбайлас-жемқорлықтың қоғам дамуына ,адам өміріне қандай кері әсер ететіндігін анықтайды.

Кейбір оқушылар: Жемқорлықпен қалай күресетіндіктері туралы пікірсайысқа түсіп өзіндік көзқарасын білдіреді.

 

Тілдік мақсат

Пікір сайысқа қатысты сөздер мен терминдер: жемқорлық, Ата Заң,абырой

парасаттылық, құқық т.б.

 

 

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Менің ойымша, мен оны былай түсінемін,оны мына деректермен ,мысалдармен дәлелдеймін, қорытындылай келе мен мен мынадай шешімдерге келдім...

 

Бағалау критерийлері

Пікірсайыста өз ойын ашық жеткізеді.

Тақырыптың өзектілігін анықтайды.

Адал ұрпақ ұғымын түсіндіреді.

Адамгершілік пен парасаттылықтың, әділдік пен ар-ұяттың маңызын ажыратады.

 

Құндылықтарды дарыту

Мәңгілік ел идеясы. Зайырлы қоғам.

Бірлік.Ынтмақ.Отансүйгіштікке баулу.

 

Пәнаралық байланыстар

Тарих, өмірмен, өзін-өзі тану, құқықтану.

 

АКТ қолдану дағдылары

А.Құнанбаев, Әл-Фараби портреттері мен қанатты сөздері,Бейнеролик т.б.

 

Бастапқы білім

Патриоттық тәрбиені түсінеді.

 

Сабақ барысы

 

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

 

Басы

7 минут

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі

1.Оқушыларды түгендеу.

2.Сынып тазалығына көңіл бөлу.

3.Жағымды ахуал қалыптастыру.

СЖ Білу.Түсіну.

1.Біз қандай қоғамда өмір сүреміз?

2.Қалай ойлайсыңдар қазір қоғамда қандай мәселелер өзекті?

3.Адамгершілік,парасаттылық дегенді қалай түсінесіңдер?

4.«Адал ұрпақ » ұғымы нені блдіреді ?

5.Қазіргі таңда өз ісіне адал жандар бар ма?

6.Бар болса қалай дәлелдейсіңдер?

Дескриптор: Берілген сұрақтарға жауап береді.

Өз пікірлерін білдіреді.

ҚБ: Ауызша жүреді

АКТ –ы қолдану

Қанатты сөздер

А-3 қағазы

 

 

 

 

 

 

Ортасы

 

30 минут

 

Жаңа сабақ

Мағынаны тану

Пікірсайыстың мақсатын хабарлап, бағалау критерийлерімен таныстырамын.

 

«Сыбайлас жемқорлық – бұл ғаламдық мәселе, одан әлемнің бірде-бір мемлекеті, бірде-бір саяси жүйе, бірде-бір саяси тәртіп қорғалған емес. Сондықтан, бұл індетке бірлесе қарсы тұруымыз керек.

Н.Ә.Назарбаев.

1-топ. 1-тапсырма. Суретпен жұмыс. Суретте көрсетілген ақпарат бойынша өзіндік көзқарасыңды білдір.

 

Дескриптор: Суретпен жұмыс жасайды.

Ақпаратқа сай өзіндік көзқарасын білдіреді.

Жемқорлық туралы не білетіндерін айтады.

ҚБ: Смайлик

2-топ.2-тапсырма. Сызбаны негізге ала отырып, тақырыптың мазмұнын ашыңдар.

 

 

Дескриптор Білім алушы

- Берілген сызбаны қолданып,тақырыптың өзектілігін анықтайды.

ҚБ: Ауызша жүреді. (білім алушының жауабы ескеріледі)

«Сыбайлас жемқорлық» деген не? 

“Сыбайлас-жемқорлық” деген түсінік мағынасына этимологиялық қарау мұны “параға сатып алу”, “пара” ретінде, "corruptio" деген латын сөзін алып, анықтауға мүмкіндік береді. Рим құқығында сондай-ақ "corrumpire" түсінік болған, ол жалпы сөзбен айтқанда “сындыру, бүлдіру, бұзу, зақымдау, жалғандау, параға сатып алу” деген түсінік берген де, құқыққа қарсы іс-әрекетті білдірген. Орыс тілінің түсіндірме сөздігі сыбайлас-жемқорлықты пара беріп сатып алу, лауазымды адамдардың, саяси қайраткерлердің сатқындығы ретінде сипатталады.

Қазіргі уақытта сыбайлас-жемқорлық әлеуметтік құбылыс ретінде әлемнің барлық елдерінде, оның ішінде Қазақстанда да тамырын жайып отыр.

Сыбайлас-жемқорлық әлеуметтік экономикалық даму үрдісіне, рыноктық экономиканың құрылысына, инвестицияларды тартуға залалын келтіруде. Демократиялық мемлекеттің саяси және қоғамдық институттарына да кері әсерін тигізуде, болашақтағы еліміздің дамуына үлкен қатер төндіруде.

3-тапсырма.

Ж.Ж Егер де сен президент болсаң, «Сыбай жемқорлыққа» қарсы қандай іс-шаралар жүргізер едің?

Дескриптор: «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы ой тұжырымдайды.

Жұпта талқылайды.

ТЖ. Жемқорлықпен күресу мүмкін бе?

4-тапсырма. Жастар арасында жемқорлықтың кең етек алуы нені білдіреді?

Бүгінгі заманда жастар арасында сыбайлас жемқорлықтың таралуына не себеп? Тұжырымдамалық кестемен жұмыс

 

Тірек сөздер мен сөз тіркестері

Дәлелдерді айғақтау

Тұжырым жасау

Жастардың жұмыссыздығы

 

 

Елдегі әлеуметтік ахуалдың әлі де төмендігі

 

 

Жастардың өз-өзіне сенбеушілігі

 

 

Дескриптор: Тірек сөздер мен сөз тіркестерін қолданады

Дәлелдер келтіріп айғақтайды.

Ойды тұжырымдайды

ҚБ: « Күн сәулесі» әдісі

 

А.Құнанбаев, Әл-Фараби портреттері мен қанатты сөздері

 

 

Аяқталуы

3 минут

Түйін сөз. «Өзің үшін еңбек қылсаң, дейді Абай, -өзі үшін оттаған хайуанның бірі боласың. Ақылды, мейірімді адам әр уақытта өзгенің жақсылығын бағалағыш келеді. Арлы адам-ардақты адам. Ардақты адам жемқорлыққа жол бермейді,-деген түйінді сөзбен ой қорытамыз.

Рефлексия:

Маған әсер еткені....

Мені қызықтырғаны...

Мені қуантқаны...

 

 

 

 

 

 

 


 

Жаңартылған күні: 04.03.2021 23:18
Құрылған күні: 04.03.2021 23:18

Текст