«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Кең ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық  мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Кенское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Тарих әлеміне саяхат" сайысы

05.02.2020

Тарих апталығында өткен "Тарих әлеміне саяхат" сайысы

5 - 6 сыныптарға арналған
Сайыстың мақсаты:

  • Оқушылардың сабақтан алған білімдерін пысықтау.
  • Оқушылардың өз білімдерін жеткізе білу, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
  • Ортада өзін ұстауға, сабырлылыққа, ұстамдылыққа тәрбиелеу.
    Көрнекілігі: суреттер, плакаттар, шарлар
    Түрі: жарыс сабақ Әдісі: сұрақ – жауап /логикалық сұрақтар, суретті сұрақтар, терминдік сұрақтар/
    Сайыстың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі
    Жүргізуші сөзі: - Армысыздар, қадірменді оқушылар! - Армысыздар, жақсы ниетпен келген ұлағатты қонақтар! Отан, туған жер, атамекен, елім, ауылым деген жүрек тебірентіп шаттық сезімді оятатын қасиетті сөздер мен туған жердің тарихы, шежіресін білу – әрбір ұрпақтың азаматтық борышы. «Тарих әлеміне саяхат » атты тарихи танымдық ойынын бастауға рұқсат етіңіздер. Құрметті оқушылар, ұстаздар бүгінгі сайысымызға 5-6 сынып оқушылары арасындағы «Тарих әлеміне саяхат» атты сайысқа қош келдіңіздер.

Жүргізуші:

Ғылымның сырын ұғына
Шығыңдар білім шыңына
Ұқыптылық пен зеректік
Жеткізер сіздей өренді
Білімнің нәрлі сырына

Сайыс 6 кезеңен тұрады / тақтаға сайыс шартары кезеңдері жазылып ілінеді/

  • 1. Таныстыру
  •  2.Біліміңді сына / шарты: сұраққа тез жауап беру/ 
  • 3. Тарихқа саяхат /шарты: тарихи хронологиямен жұмыс./ 
  • 4.Қанат қақты
  • 5.Тапқыр болсан тауып көр.
  • 6. Мақал- мәтел сайысы


Сайысымызды бастамас бұрын әділқазылар алқасымен таныс болыңыздар.

Олар: аты жөндері айтылады

Сайысымызға қатысушыларды анықтау үшін іріктеу кезеңі өткізіледі ең көп ұпай санын жинаған оқушылар сайысқа қатысады. Енді сайысымызға әділ баға беретің әділқазылар алқасымен танысайық

1 Оқу ісінің меңгерушісі: Молдрахметова Г.А.

2 Бастауыш пәнінің мұғалімі: Балтамуратов А.Ж.

3 Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі: Мажиманов С.Қ.

 

Сайысымызды бастаймыз!!!

Таныстыру Әр топ
Сайысымыздың І- кезеңі
Біліміңді сына / шарты: сұраққа тез жауап беру

  1. Адамзат тарихының ең алғашқы кезеңі калай аталады? Палеолит
  2. Қазақстанның астанасы болған қалалар. (Орынбор, Қызылорда,

   Алматы, Астана)

 3 Кез-келген мемлекеттің тұрғындары қалай аталады? (халық)

4. Алтын адам қай жерден табылды?( Есік қорғаны)

5. Таза малмен айналысатын шаруашылық? КӨШПЕЛІ

6. Қазақстан қандай елдермен шекаралас? (Ресей, Қытай,Қырғызстан, Өзбекстан, Түрікменстан)

7. Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігі туралы заң қашан 

    қабылданды? (16.12.1991ж.)

8. Желтоқсан құрбандары. (Қайрат Рысқұлбеков, Ләззат Асанова,

     Ербол Сыпатаев, Сәбира Мұхаметжанова)

9. Адам маймылдан жаратылған деген тұжырымды айткан ғалым кім? (Ч.Дарвин)

10. Астана қаласының символы? (Бәйтерек)

11. Тарихтың атасы кім ? (Геродот)


  1. Қаһарман – жазушы? (Б.Момышұлы)
    13. Көшпелілердің жазда мал жаю орындары ЖАЙЛАУ
    14.  Алғашқы қазақ хандығын құрған кімдер? Жәнібек пен Керей
    15. Алғаш рет адамдардың қалдықтары қай жерден табылды? Кения
     

ІІ кезеңі .Тарихқа саяхат /шарты: тарихи хронологиямен жұмыс. / 
Сайысымыздың ІІ бөлімі «Тарихқа саяхат». /шарты: тарихи хронологиямен жұмыс./ 
1.Ежелгі тас дәуірі (палеолит) уақытына ата: / б.з.б. 2 млн 600 -12 мың жыл / 
2.Орта тас ғасыры (мезолит): / б.з.б.12-5 мың жыл бұрын/
3.Жаңа тас ғасыры (неолит): / Б.з.б. 5-3 мың жыл бұрын/
4. Мыс-тас ғасыры (энеолит): / б.з.б 3 мың-1800 жыл/
5.Қола дәуірінің уақыты: /б.з.б. 2 мың жыл-8 ғасыр/
6.Ерте темір дәуірі: / б.з.б 8 ғасыр-б.заманымыздың 5 ғасыры /
7.ҚР ұлттық валютасы қай жылы енгізілді? / 1993 жылы 15 қарашада /
8. ҚР жаңа Конституциясы қашан қабылданды? / 1995 жылы 30 тамызда /
9.Алматыдағы желтоқсан көтерілісі қай жылы болды? / 1986 жылы 17-18 желтоқсанда
ІІІ кезеңі: "Қанат қақты" Бас әрпі  «А» , «Б» , «К», «М»

       1.Сенің атын кім?

  1. Қай қаланы ұнатасың?
  2. Сенің көзін кандай?
  3. Жасын нешед?
  4. Өскенде кім боласың?
  5. Сенің досының аты кім?
  6. Тарих сабағы ұнайма?
  7. Ішін ауырса не істейсің?
  8. Тамақтан кейін тісінді жуасынба?
  9. Өскенде кім боласың?

ІҮ кезең Тапқыр болсаң тауып көр

20, 30,40 сандар көрсетіледі , сұрақтарға жауап беруі керек, жауап берген топ сол ұпайға ие болады.

20- Ағамда, анам да жок, сондықтан  менің өзімді майданға жіберуді өтінемін-деген сөздерді айткан кім?-  М. Мәметова

20-Хан батыр атағын алған батыр- Қабанбай батыр

20- Аристотельден кейін дүниежүзілік білім мен мәдениеттен екінші ұстазы аталған данышпан ойшыл- Әл-Фараби

30-Орта жүздің сұлтаны Уәлидіңбаласы,атасы Түркістан билеушісі-Абылай хан

30-Қазақтың тұңғыш ғарышкері- Т.Әубәкіров

30- Қазақтың тұңғыш астанасы- Орынбар

40- ХІХғ ең атақты Жетісу ақыны және Жамбылдың ұстазы – Сүйінбай

40- Жаяу Мұса Ы.Алтынсариннің қай өлеңіне ән шығарған -Кел,балалар оқылық

40-Қазақстан Елтаңбасында қандай жануар бейнеленген? Жылқы

 

 V кезеңі: Мақал – мәтел құрастыру

6сынып

1.Еңбексіз тапқан мал есепсіз кетеді

2.Еңбектің наны тәтті, жалқаудың жаны тәтті

3.Ел іші алтын бесік

4.Туған жердің түтініде тәтті

5 сынып

1.Отан куат, отбасы шуақ

2.Еңбек  ердің көркі , Ел елдің көркі

3.Ел дегенде езіліп, жұрт дегенде жұмылып істе

4.Рақаттың түбі кеңіс, еңбектің түбі жеңіс

 

       
   
 

 

 


Әрі қарай 5 - кезеңнің қорытындысы бойынша нәтижелер шығарылып, жеңімпаздар анықталады, салтанатты түрде марапатталады. Қадірменді оқушылар! - жақсы ниетпен келген ұлағатты қонақтар! Отан, туған жер, атамекен, елім, ауылым деген жүрек тебірентіп шаттық сезімді оятатын қасиетті сөздер мен туған жердің тарихы, шежіресін білуге ұмтылған жас шәкіртер. «Тарих әлеміне саяхат» зияткерлік тарихи танымдық ойынын аяқтауға рұқсат етіңіздер. Құрметті оқушылар, ұстаздар бүгінгі сайысымызға 5-6 сынып оқушылары өз білімдерін көрсетті жеңімпаздарын құтықтаймыз!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 865


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст