Пән:Қазақ тілі Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Әкем сәулетші» Күні: Сынып: 3 «Б» |
Мектеп: Кең негізгі орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Каунышбекова Ә.А. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||
Сабақ тақырыбы |
Әкем – сәулетші |
|||||||||
Оқумақсаттары |
3.2.1.1 берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану; 3.5.1.5 үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап, жай сөйлем құрастыру |
|||||||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың барлығы: Сөйлеу барысында берілген тақырыпқа қатысты сөздерді қолданады. |
|||||||||
Оқушылардың көпшілігі: Суреттер мен сөздерді сәйкестендіру барысында «Кім не істейді?» сұрағына жауап береді. |
||||||||||
Оқушылардың кейбірі: Берілген сөздерді мағынасына қарай тіркестіріп, сөйлемдер құрастырады және «Сәулетші» / «Құрылысшы» мәтінін құрап айтады. |
||||||||||
Бағалау критерийлері |
Тақырыпқа қатысты сөйлеу барысында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды. |
|||||||||
Тілдік мақсат |
Сәулет, сәулетші, құрылыс, құрылысшы, ғимарат, жаңа, қабат, көпқабатты Құрылысшы үй салады. Сәулетші жаңа үйдің жобасын жасайды. Бұл – жаңа ғимарат. Бұл – көпқабатты үй. |
|||||||||
1) Сәулет – сәулетші, құрылыс – құрылысшы 2) Кім не істейді? – Құрылысшы үй салады. |
||||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
Өзіне және өзгелерге құрмет құндылығы жеке және топтық жұмыстар барысында сөйлеу, өзара бағалау мен рефлексия кезінде көрінеді. |
|||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Бейнелеу өнері |
|||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
PowerPoint таныстырылымы |
|||||||||
Бастапқы білім
|
Уақытты тиімді пайдалану туралы біледі, оның пайдасын айтады. Оқушының бастапқы білімін жетекші сұрақтар қою арқылы тексеру. |
|||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы 6 минут
|
.. Сәлеметсіңдер ме, балалар! Енді осындай тамаша көңіл - күймен шаттық шеңберін құрайық: Қызығушылықты ояту Оқушыларға тақырыпқа қатысты слайдтар көрсету. Балалар «Бұл кім?» Сұрағын қай уақытта қоямыз Слайдтарда не бейнеленгендігін сипаттап берулерін сұрау. Бұлар кімдер? Олар не істейді? Бұл не? Ол қандай? Мақсаттар мен бағалау критерийлерін бірлесе құру Бүгінгі сабағымыздың мақсаты Сөйлеу барысында берілген тақырыпқа қатысты сөздерді қолданау. Бағалау критерийі Тақырыпқа қатысты сөйлеу барысында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды. |
слайд |
||||||||
Сабақтыңортасы 30 минут
|
Жаңа сөздермен жұмыс – (96-бет) Мұғалім жаңа сөздерді дауыстап оқиды, оқушылар интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді мұғалім соңынан қайталайды. Құрылысшы-строитель Сәулетші - архитектор Ғимарат- здание Жаңа- новый Көпқабатты- многоэтажнй 1-тапсырма. (оқулық, 96-бет) Суреттер мен сөздерді сәйкестендіріп, сұрақтарға жауап беру барысында тірек сөздерді орынды қолданады.
Бұл не? (құрылыс) Бұл кім? (құрылысшы) Неше құрылысшы бар? (3 құрылысшы бар) Бұл не? (ғимарат) Ол қандай? (жаңа, көпқабатты) 2-тапсырма. Мен Астана қаласында тұрамын. Астанада әдемі, жаңа, көпқабатты ғимарат көп. Менің әкем — сәулетші. Ол кеше жаңа ғимараттың жобасын жасады. Бұл кісі — менің ағам. Ол — құрылысшы. Әкемнің досы да — құрылысшы. Сұрақтарға жауап бер 1. Мәтінде кімдер туралы айтылды? 2. Әлібектің әкесі — кім? 3. Әкесі не істейді? 4. Әлібектің ағасы — кім? 5. Ағасы не істейді?
Мұғалім оқушыларға сурет пен тірек сөздері бар үлестірмелі қағаздарды таратып береді.Тапсырманы орындау жолын түсіндіреді. Оқушылар әр сөзді сәйкес суретпен бағыттама (стрелка) арқылы қосады және мұғалімнің сұрақтарына жауап береді. Оқушылардың тапсырманы орындауына 4 минут, жұмысты қорғауына 1 минут беріледі. Бағалау «Бас бармақ» әдісі арқылы жүзеге асырылады. 3-тапсырма. (оқулықтағы 5-тапсырма) Мұғалім оқушыларға келесі үлестірмелі қағаздарды таратып береді:
3-тапсырма (оқулықтағы 6-тапсырма, 99-бет) «Өз жұбын тап» ойыны Оқушылар оқулықтағы 6-тапсырмада берілген сөздерді тіркестіріп жұптарын анықтайды, сөйлем құрастырып жазады. Оқушылар өз сөздерін тіркестіріп, сөйлем құрастырады. Мысалы: Әкем – құрылысшы. Ол үй жасайды. «Апорт» сауда үйін құрылысшылар жасады. Бағалау дескрипторлар арқылы жүзеге асырылады. Дескриптор:
Бағалау |
оқулық
үлестірмелі қағаздар
|
||||||||
Сабақтыңсоңы 4 минут |
Рефлексия «Стикерлі вагондар»
Оқушылар өз атын жазған стикерді сәйкес вагонға жапсырады. Үй тапсырмасы: Оқулық, 99-бет, өлеңді жаттау |
«Стикерлі вагондар» плакаты + стикерлер |
||||||||