«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Кең ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық  мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Кенское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Әкем – сәулетші" ашық сабақ

28.12.2022

Пән:Қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

 «Әкем сәулетші»

Күні:

Сынып: 3 «Б»

 

Мектеп: Кең негізгі орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні:  Каунышбекова Ә.А.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Әкем – сәулетші

Оқумақсаттары

3.​2.​1.​1 берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану;

3.​5.​1.​5 үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап, жай сөйлем құрастыру

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы:

Сөйлеу барысында берілген тақырыпқа қатысты сөздерді қолданады.

Оқушылардың көпшілігі:

Суреттер мен сөздерді сәйкестендіру барысында «Кім не істейді?» сұрағына жауап береді.

Оқушылардың кейбірі:

Берілген сөздерді мағынасына қарай тіркестіріп, сөйлемдер құрастырады және «Сәулетші» / «Құрылысшы» мәтінін құрап айтады.

Бағалау критерийлері

Тақырыпқа қатысты сөйлеу барысында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды.

Тілдік мақсат

Сәулет, сәулетші, құрылыс, құрылысшы, ғимарат, жаңа, қабат, көпқабатты

Құрылысшы үй салады. Сәулетші жаңа үйдің жобасын жасайды. Бұл – жаңа ғимарат. Бұл – көпқабатты үй.

1) Сәулет – сәулетші, құрылыс – құрылысшы

2) Кім не істейді? – Құрылысшы үй салады.

Құндылықтарды дарыту

 

Өзіне және өзгелерге құрмет құндылығы жеке және топтық жұмыстар барысында сөйлеу, өзара бағалау мен рефлексия кезінде көрінеді.

Пәнаралық байланыстар

Бейнелеу өнері

АКТ қолдану дағдылары

PowerPoint таныстырылымы

Бастапқы білім

 

Уақытты тиімді пайдалану туралы біледі, оның пайдасын айтады. Оқушының бастапқы білімін жетекші сұрақтар қою арқылы тексеру.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

 

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

 

Ресурстар

Сабақтың басы

6 минут

 

  1. (МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.

..

Сәлеметсіңдер ме, балалар!
- Қалдарың қалай?
- Көңіл - күйлерің қалай?
- ...
Өте жақсы, балалар!

Енді осындай тамаша көңіл - күймен шаттық шеңберін құрайық:
Шеңберді біз құрайық,
Алақанды ашайық.
Күннің нұрын алайық,
Бір-бірімізге шашайық.
 

Қызығушылықты ояту

Оқушыларға тақырыпқа қатысты слайдтар көрсету.

Балалар «Бұл кім?» Сұрағын қай уақытта қоямыз

Слайдтарда не бейнеленгендігін сипаттап берулерін сұрау.

Бұлар кімдер? Олар не істейді?

Бұл не? Ол қандай?

Мақсаттар мен бағалау критерийлерін бірлесе құру

Бүгінгі сабағымыздың мақсаты

Сөйлеу барысында берілген тақырыпқа қатысты сөздерді қолданау.

Бағалау критерийі

Тақырыпқа қатысты сөйлеу барысында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды.

 

слайд

Сабақтыңортасы

30 минут

 

Жаңа сөздермен жұмыс – (96-бет)

Мұғалім жаңа сөздерді дауыстап оқиды, оқушылар интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді мұғалім соңынан қайталайды.

Құрылысшы-строитель

Сәулетші - архитектор

Ғимарат- здание

Жаңа- новый

Көпқабатты- многоэтажнй

1-тапсырма. (оқулық, 96-бет)

Суреттер мен сөздерді сәйкестендіріп, сұрақтарға жауап беру барысында тірек сөздерді орынды қолданады.

 

 

құрылыс

құрылысшы

ғимарат

көпқабатты

жаңа

Бұл не? (құрылыс)

Бұл кім? (құрылысшы)

Неше құрылысшы бар? (3 құрылысшы бар)

Бұл не? (ғимарат)

Ол қандай? (жаңа, көпқабатты)

2-тапсырма.

Мен Астана қаласында тұрамын. Астанада әдемі, жаңа, көпқабатты ғимарат көп. Менің әкем — сәулетші. Ол кеше жаңа ғимараттың жобасын жасады. Бұл кісі — менің ағам. Ол — құрылысшы. Әкемнің досы да — құрылысшы.

Сұрақтарға жауап бер

1. Мәтінде кімдер туралы айтылды?

2. Әлібектің әкесі — кім?

 3. Әкесі не істейді?

4. Әлібектің ағасы — кім?

5. Ағасы не істейді?

 

Мұғалім оқушыларға сурет пен тірек сөздері бар үлестірмелі қағаздарды таратып береді.Тапсырманы орындау жолын түсіндіреді. Оқушылар әр сөзді сәйкес суретпен бағыттама (стрелка) арқылы қосады және мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.

Оқушылардың тапсырманы орындауына 4 минут, жұмысты қорғауына 1 минут беріледі.

Бағалау «Бас бармақ» әдісі арқылы жүзеге асырылады.

3-тапсырма. (оқулықтағы 5-тапсырма)

Мұғалім оқушыларға келесі үлестірмелі қағаздарды таратып береді:

 

 

  1. Оқушылар сөздер мен суреттерді сәйкестендіріп, «Кім не істейді?» сұрағына жауап береді (5 минут)
  2. «Қоянды тамақтандыр» әдісі арқылы, суретті мұғалім көрсетеді оқушы бұл кім екенін және не істейтінің айту керек
  3. Бағалау «Шапалақ» әдісі арқылы жүзеге асырылады.

3-тапсырма (оқулықтағы 6-тапсырма, 99-бет) «Өз жұбын тап» ойыны

Оқушылар оқулықтағы 6-тапсырмада берілген сөздерді тіркестіріп жұптарын анықтайды, сөйлем құрастырып жазады.

Оқушылар өз сөздерін тіркестіріп, сөйлем құрастырады. Мысалы: Әкем – құрылысшы. Ол үй жасайды. «Апорт» сауда үйін құрылысшылар жасады.

Бағалау дескрипторлар арқылы жүзеге асырылады.

Дескриптор:

  1. Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендіріп, сөз тіркесін құрастырды.
  2. Сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, берілген сөздермен сөйлем құрастырды. 

Бағалау

оқулық

 

 

 

 

үлестірмелі қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтыңсоңы

4 минут

Рефлексия

«Стикерлі вагондар»

1-вагон:

Мен жаңа сөздерді білемін. Мен жаңа сөздермен сөйлемдер құрастырып айтамын.

2-вагон:

Мен жаңа сөздерді білемін. Мен жаңа сөздермен сөйлемдер құрастыруда қиналамын.

3-вагон:

Маған көмек керек.

 

Оқушылар өз атын жазған стикерді сәйкес вагонға жапсырады.

Үй тапсырмасы:

Оқулық, 99-бет, өлеңді жаттау

«Стикерлі вагондар» плакаты

+

стикерлер

         

 

Просмотров: 832


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст