«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Кең ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық  мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Кенское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Мен сурет саламын» ашық сабақ

28.12.2022

Пән:Қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

 «Мен сурет саламын»

Күні:

Сынып: « «Б»

 

Мектеп: Кең негізгі орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні:  Каунышбекова Ә.А.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.3.1 тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру.

2.2.1.1 сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы сөйлем құрастыру үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: қарапайым сұрақтарға жауап береді.

Көбі: суреттерді мұғалімнің көмегімен сәйкестендіру

Кейбірі: алған ақпарат бойынша сұраулы сөйлем құрастыру үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолданады.

Күтілетін нәтиже

Сөздердің лексикалық мағынасын түсінеді, сөйлемді толықтырып айтады.

Жаңа сөздер:

Сурет саламын, қайың, суретті бояймын.

Сабақта қолданылатын материалдар:

Интерактивті тақта, слайдтар, түрлі түсті суреттер, кестелер, желім қағаздар (стикерлер).

Оқыту әдістері:

Түсіндіру, сұрақ-жауап, «Шаттың шеңбері» тренингі, «Кім алғыр?» дидактикалық ойыны, «Ішкі және сыртқы шеңбер» техникасы, топтың жұмыс, сергіту жаттығуы.

Дереккөздері:

Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік.

 

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

  1. (МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.

.. http://kz-en.ru/Materiali/kazakhskijjazyk/skazki/Kolobok/Kolobok.jpg

Сәлеметсіңдер ме, балалар!
- Қалдарың қалай?
- Көңіл - күйлерің қалай?
- ...
Өте жақсы, балалар!

Енді осындай тамаша көңіл - күймен шаттық шеңберін құрайық:
Шеңберді біз құрайық,
Алақанды ашайық.
Күннің нұрын алайық,
Бір-бірімізге шашайық

слайд

Өткен сабақты тексеру

Балалар бүгін күн бұлттанып тұр , қараңдаршы, себебі бұлттар күнді басып алды. Күнге көмектсейікші, күнге көмектесу үшін біз сұрақтарға жауап беруіміз керек.

Өткен тақырыпты еске түсіру.

 

I. Қызығушылықты ояту

Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында ой шақыру сұрақтарын қояды:

 — Балалар, сендерге сурет салған ұнайма?

Сендер ненің суретін саласыңдар?

Бүгінгі біздің тақырыбымыз Мен сурет саламын

Мұғалімнің сұрағына жауап береді. оқулықтағы суретке сұрақтар қояды.

II. Мағынаны тану

1. Сөздікпен жұмыс.

А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.

 

Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады.

Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды.

2.1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Мұғалімнің артынан қайталайды. Сұраққа жауап береді.

Есте сақтау үшін ойын өткізіледі. «Не жоқ?»

Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді тыңдайды, қайталайды, сұраққа жауап береді.

3. оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Оқылым. оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады. Тыңда, қайтала, сәйкес суретті тап

Балалар сәйкестендіреді

Ә) Жазылым. оқулықтағы 3-тапсырманы орындатады. Сұраққа мұғалімнің көмегімен  жауап береді

- Сен ненің суретін саласың?

- Мен күннің суретін саламын

 

4. Дәптер бойынша тапсырма.  1-тапсырма. Сұраққа жауап бер, сәйкестендір.

 

5. Сергіту сәті. Оқушылармен іздерді басып сан айту сергіту сәтін өткізу

Іздердң басып сан айтады 1-10

III. Ойтолғаныс

«Кім тапқыр?» ойынын (2-тапсырма) ойнатады.

Ойынның шарты бойынша қойылған сұраққа сәйкес келетін суретті тез табады.

IV. Бекіту

А) 3-тапсырма. Бастыр, боя

Жазу дәптеріндегі тапсырманы орындайды.

V. Бағалау

Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың өзара бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі қояды.

«Ішкі және сыртқы шеңбер» техникасы бойынша өзара бір-бірін бағалайды.

VII. Рефлексия

Мұғалім түрлі смайликтер таратып береді.

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсету арқылы көңіл күйлерін білдіреді.

 

Просмотров: 601


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст