«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Кең ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық  мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Кенское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

 Жаз, күз (сурет бойынша әңгіме құрастыру).

26.11.2019

Технологиялық карта

20.11.2019.

Білім беру саласы: Коммуникация

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Сөйлеуді дамыту.

Тақырыбы: Жаз, күз (сурет бойынша әңгіме құрастыру).

Мақсаты: а) Балаларды хабарлы сөйлемді қолдана отырып, сурет мазмұнына қарай әңгіме құрауға үйрету. Балалардың айтылған ойды тыңдауға және ұғынуға, әңгімеге араласып, сұрауға және сұраққа жауап беруге деген білігін дамыту.

Сөздік жұмыс: күз, жаз.

Қолданылатын көрнекі құралдар:  Жаз және күз мезгілінің суреттері.

Биллингвалды компанент: жаз- лето, күз- осень.

Оқу іс-әрекетінің кезеңдері

Педагогтің іс-әрекет

Балалардың іс-әрекеті

 

Мотивациялық – қозғаушылық

Шаттық шеңбер:

Бақшамызға барамыз,

Досымызды табамыз.

Сәлемет пе,міне мен,

Доспын енді сенімен.

Балалар шеңбер құрып өлең жолдарын қайталайды.

Ұйымдастырушылық – ізденістік

Сұрақ-жауап: (орындарына отырады.)

- Қазір жылдың қай мезгілі?

- Күз айларын атап беріндерші.

- Күз мезгілінің ерекшеліктерін кім біледі?

 

 

- Ал жауын қалай жауады?

- Оның дыбысы қандай?

- Судың дыбысы секілді тырс-тырс, тырс-тырс етіп жауады екен. «Тырс-тырс» соңында қандай дыбыс естіп тұрмыз?

- Салқын жел қалай соғады?

- Ал егер де жел күшейсе ше?

«У» дыбысына жаттығу жасату.

У-у-у-у-у-уылдырық.

У-у-у-у-у-улы.

Педагог балаларды көрмеге шақырады. (самолетпен немесе поездбен баруды ұсынады).

- Балалар, ең бастысы күз мезгілінде жапырақтар не істейді?

- Балалар, жыл мезгілдері нешеге бөлінеді?

- Осы жыл мезгілдерінің бір-бірінен айырмашылығы бар ма? 

Әңгімелеу: «Жаз, күз» мезгілдері (сурет бойынша)

Мақсаты: әңгімелей білуге тәрбиелеу.

Шарты: сурет бойынша балалар әңгіме құрастырады.

Ғажайып сәт: (қонаққа қуыршақ келеді, қолында хаты бар, бұл хаттағы суреттер қай кезде болатынын білмейді екен, балалардан көмек сұрайды).

Педогог балалардан күз туралы кім тақпақ білетінің сұрайды.

 

 

 

Сергіту сәті: (көңілді әуенге орындалатын жаттығулар)

Дидактикалық ойын: 

«Кім шапшаң?»

Мақсаты: Балаларды шапшандық пен жылдамдылыққа үйрету

- Қазір жылдың күз мезгілі.

- Күз айлары: Қыркүйек, қазан, қараша.

 

Күн салқындайды, жауын жиі жауады, салқын жел соғады, құстар жылы жаққа ұшып кетеді.

Жауын себелеп жауады.

- Тырс-тырс, тырс-тырс.

 

 

- «С» дыбысы.

 

-У-у-у.

 

-Ууууууууу.

 

Балалар келіседі.

 

- Жапырақтар сарғаяды.

- Жыл мезгілі төртке бөлінеді. Олар: жаз, күз, қыс, көктем.

- Әрине бар.

Балалар сурет бойынша әңгімелеуге тырысады.

 

 

 

 

 

Балалар қуыршаққа мәз болады, оған көмектеседі.

Кәусар:

Күздің қазан айында,

Алма, алмұрт піседі.

Жапырақтар сарғайып,

Сыбдыр- сыбдыр түседі.

 

Сергіту сәтін орындайды.

 

 

Ойынға жаппай қатысады.

Рефлексиялық - түзетушілік

 

 

Қортынды бөлім:

Оқу- іс әрекетін қортындылау. Белсенді қатысқан балаларды мадақтау.

Педагог балаларға көбелектер мен араларды таратып береді. Ұнаса көбелектерді көтереді, ұнамаса- араларды.

Балалар жасаған жұмыстарына риза болады.

 

 

 

Күтілетін нәтиже:

Біледі: күз мезгілімен жаз мезгілінің айырмашылықтарын ажыратуды біледі;

Игереді: «у» және «с»дыбыстарын дұрыс айтуды игереді;

Меңгереді: суретке қарап әңгімелеуді меңгереді.

 

Просмотров: 1712


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст