«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Кең ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық  мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Кенское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сабақтың тақырыбы: Тұсау кесу

13.10.2021

Сабақтың тақырыбы: Тұсау кесу

Мұғалімнің аты-жөні: Мажиманов С.К

Күні: 12.10.2021 ж

СЫНЫП: 5 «А»

Қатысқаноқушылар саны: 2

Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

5.2.3.1. Хат,хабарлама, жарнама,нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату.

Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Жұптық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік

Тұсау кесу

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған тәттілер  және  әртүрлі  заттар,  тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, сахналық көрініс, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Бесікке салу

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі

2 минут

Оқушыларды түгендеу.

Оқу құралдарын Шаттық шеңберін құру. Өткен сабақты «Киіз үйдің» ішінен сұрақтар алу арқылы сұраймын. 

«Тосын сый» әдісі

1.Шілдехана дегеніміз не?

2.Бесік қандай зат?

3.Шілдеханада жастар не істейді?...

4.Балаға ат қою туралы не білесіз?

 

 

 

Жаңа білім

10 минут

 

 

 

 

 

Білу және түсіну

1.Жаңа сабақты оқушылар видео арқылы танысып шығады.

2.Слайд көрсетіледі. «Тұсау кесу»

 

hello_html_m2cbd7364.jpg

 

Шаңырақ

Қара ала жіп

Интерактивті тақта

суреттер

 

Оқулық,

Мәтіндер

Ортасы

10 минут

 

 

 

 

 

Қолдану

Тұсау кесу мәтінін оқушылар оқиды.

2 тапсырма. Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

Жетекші сұрақтар:

  1. «Тұсау» деген сөздің мағынасын түсінесің бе?
  2. Тұсау кесу үшін неге ала жіп алынады?
  3. Ала жіптен басқа немен кесуге болады?
  4. Тұсау кесу үшін баланың ата – анасы қандай адамдарға қолқа салады?

Ооо

 

 

 

 

 

3 – тапсырма

  1. Тұсау кесу рәсімінде айтылатын тілек өлеңді тыңдаңдар.
  2. Жас балаға қандай тілектер айтылған?

Сергіту сәті

Видеоролик

 

 

 

 

 

Музыка

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

4 – тапсырма

Венн диаграммасын толтырыңдар

 

 

 

 

.

 

 

жұппен жұмыс

 

 

 

 

 

Кері байланыс

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма

 

 

Бағалау.

 

«Рефлексиялық шеңбер»

Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді

  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды?
  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?
  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай?

 

Бесікке салу, шілдехана, балаға ат қою, тұсаукесер рәсімдері туралы ақпарат жинақтап, достарыңа хат жазыңдар.

 

Парақша таратылып беріледі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hello_html_m35964895.jpg

Қосымша ақпарат

 

 

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар

не білді? Сыныптағы ахуал

қандай болды? Мен жоспарлаған

саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

  •  

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

  •  
         

 

Просмотров: 913


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст