«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Кең ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық  мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Кенское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Өзін өзі тану бойынша жүргізген жұмыстары туралы мәлімет

27.05.2021

2020-2021  оқу жылы бойынша 

««Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Кең ауылының негізгі орта мектебі» КММ

өзін өзі тану мұғалімі

Какенова Слушаш Советқызының

                       бойынша жүргізген жұмыстары туралы мәлімет

 

Өзін-өзі тану пәнінің   әдістемелік тақырыбы:

"Өзін-өзі тану сабақтарында оқушылардың шығармашылық, танымдық және зияткерлік қабілеттерін дамыту".

Мақсаты: Шығармашылық еркін тұлғаны дамыту.

Міндеттері: Оқушылардың өз бетінше ойлау, алған білімдерін іс жүзінде алу және қолдану қабілеттерін қалыптастыруға ықпал ету: Балалардың танымдық, зерттеу және шығармашылық қызметін дамыту: Оқушылардың шығармашылық қызметке қатысуына қызығушылығын тәрбиелеу:

       Бұл тақырыпты алу себебім, оқушылардың өзін  өзі  тану  сабағында өз ойын анық,нақты жеткізе білуге деген белсенділіктері мен қызығушылығын арттыру.

      Сабақтарымның күнтізбелік- тақырыптық жоспары мемлекеттік стандартқа сай құрылып,барлық  сабақтарым  жоспардағы талапқа сай өткізілді.

Жыл басында жүктелген сағат саны -9 сағат.

         Биыл  оқу  жылында   сабақта  жие  пайдалынған  әдіс- тәсілдер: олар    оқушылардың   рухани –адамгершілік  терендігі  бірінші  орынға  қойдым.  Оқушыларды  құндылықтармен  және  қасиеттерімен  таныстыру  болды. Олар;  ақиқат ,сүйіспеншілік құндылығы,дұрыс іс-әрекет, жан тыныштығы, қиянат жасамау.  Оқушылар  сабақта  өздерінің  ойларын  еркін  айтуға,  пікірлесуге,  берілген  тапсырмаларды  орындауға, талаптануға,  шығармашылық  жұмыстар  жасауға  өзіме   мақсат  қойдым. Осы тәсілдер  арқылы  оқушылардың  шығармашылық  қабілеттерін     арттыру.  Өзін-өзі тану бойынша білім берудің негізгі мақсат-мүдделері: адамның өзіндік бейімділіктерін ашу және оның темпераментін, мінез-құлқын, қабілеттерін ескере отырып, оны жеке тұлға ретінде, іс-әрекет субъектісі әрі жеке дара субъект ретінде дамыту; оқушылардың өзіне, қоршаған ортаға және бүкіл адамзатқа деген қарым-қатынасын айқындайтын адамгершілік мінез-құлықтарының, әлеуметтік маңызы бар бағдарларының негізін қалыптастыру;  қоғамға қызмет етуге бағытталған мәселелерді шешуде жеке тұлға құндылықтарын, алған білімдерін іс жүзінде шығармашылықпен қолдану дағдыларын қалыптастыру. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім берудің жалпы мақсаттары:өзінің өмірлік айқындамасын анықтау;

түрлі мәселелерді адамгершілік қағидаларға сәйкес сындарлы түрде шешу;

өзіне, адамдарға және қоршаған әлемге ізгілікті қарым-қатынас жасау;

адамдарға көмек көрсету, туыстарына және жақындарына мейірімді, қамқор болу;

Күтілетін нәтиже:

Адамға және қоршаған әлемге деген сүйіспеншілік негізінде қойылған мәселелерді шешудің жолдарын іздеуінежол көрсету. Өз әрекеттері үшін жауапкершілікті сезініп, мектепте, үйде, қоғамдық орындарда мінез-құлық ережелерін дұрыс қолдану.

           2021 жылдың 1-12 ақпан аралығында "Кең негізгі орта мектебі" КММ "Өзін - өзі тану-махаббат пен шығармашылық педагогикасы"онкүндігі өткізілді. Барлық өткізілген іс шараларда пандемия кезіндегі қауіпсіздік ережелері сақталып  жүргізілді.

Мақсаты: онкүндікті өткізу жоспарымен таныстыру, онкүндік тақырыбымен қызықтыру, қолайлы атмосфера құру, онкүндікті өткізуге белсенді қатысуға бағыттау.

Міндеттері:

1. "Өзін-өзі тану" пәні туралы білімді кеңейту, жалпыадамзаттық ұғымдардың рөлі мен орны: махаббат, қуаныш, сенім, адам өміріндегі мейірімділік;

2 Позитивті ойлау, рухтандырылған, шығармашылық өмір сүру қабілетін дамыту.

3. Қоршаған әлемге, махаббатқа, құрметке, мейірімділікке адамгершілік көзқарасты тәрбиелеу.

"Өзін - өзі тану" - бұл баға жетпес рухани қазынаға ие бірегей зат, оған кіріспе әр адамды рухани және адамгершілік, бақытты және қуанышты, мейірімді және дана етеді. Бағдарлама балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, адамгершілік және рухани қасиеттерін дамытуға негізделген. Еліміздің кәсіби педагогикалық қоғамдастығының алдына функционалдық даярлық тұжырымдамасынан үйлесімді тұлғаны дамыту тұжырымдамасына көшу міндеті қойылған. "Өзін-өзі тану: махаббат пен шығармашылық педагогикасы" онкүндігі балаларды жақсылық жасауға, кішіпейілділік пен мейірімділік танытуға, адамдарға махаббат пен қуаныш сыйлауға үйретуге бағытталған .

Онкүндік 1-9 сынып оқушыларына арналған "Қуанышты кездесулер таңы" танымдық сағатымен 1 ақпанда ашылды. Адамдарға жақсылық жасауға, адал болуға, өз мүддесі үшін емес, қоғамда, адамдар арасында қызықты және лайықты өмір сүру үшін мәдени қарым-қатынас жасауға шақыру айтылды. Шынында да, қоғамда әдептілік адамның қарапайымдылығы мен ұстамдылығы, өз іс-әрекеттерін бақылау, басқа адамдармен мұқият және әдепті қарым-қатынас жасау қабілеті болып саналады. Біздің әрқайсымыз бақытты болғымыз келеді, ал басқаларды бақытты етуге тырысатын адам бақытқа жетеді.

Мейірімді сөздер беріңіз

Мейірімді жүректен беріңіз!

Өйткені, біздің өміріміз өте қысқа…

Сіз адамдарға өмір сүруге көмектесесіз!

Мейірімді сөздер беріңіз

Бәріне-бейтаныс және сүйікті.

Мейірімді сөздер беріңіз,

Бұл әлемді әдемі ету үшін!

Өзін-өзі тану мұғалімі С.С. Какенова "Өзін-өзі тану: махаббат пен шығармашылық педагогикасы" онкүндігінің барлық іс-шараларына белсенді қатысуға, сондай-ақ жұмыс жоспарымен таныстырды.

Мектеп кітапханашысы Г. М. Алясхарова "Мейірім төгетін ана" атты кітап көрмесін ұйымдастырды, онда балалар с.Ә. Назарбаевтың қайырымдылық қызметі туралы және махаббат пен мейірімділік туралы кітаптармен танысты. Көрме материалдарымен мектеп кітапханасының барлық оқушылары танысты. Сондай-ақ, кітапханашы  "Кітап әркім оқуы тиіс"тақырыбында буктрейлерлер конкурсын өткізді. Байқаудың мақсаты-оқушыларды көркем кітап оқуға баулу, жазушылармен белгі қою. Байқаудың нәтижесі-оқушылар өлең оқыған бейне челленджді марапаттау. 1 қабаттағы мектеп фойесінде бастауыш сынып мұғалімдері мейірімділік, достық, бейбітшілік туралы балалар суреттерінің конкурсын ұйымдастырды. Онкүндік аясында түрлі іс-шаралар өткізілді. Мектеп оқушылары онкүндікті өткізуге белсенді қатысты, өйткені "өзін-өзі тану" пәні балаларға өзін, айналасындағыларды жақсы білуге және қоршаған ортаға түсіністікпен қарауға көмектеседі. Бұл ретте пандемия кезінде барлық санитарлық ережелер мен нормаларды сақтай отырып. Барлық іс-шаралар сыныпта өткізілді. 1-сыныпта "Қарым-қатынас әліппесі"тақырыбында сабақ өткізілді. Сабақта оқушылардың шығармашылық жұмысы, топтарда жұмыс, топтық әндер орындау, осы тақырып бойынша бейнеролик көру байқалды. 4-сыныпта "Ар-ожданмен өмір сүру"тақырыбында өзін-өзі тану сабағы өткізілді. Оқушылар талдау, қорытынды жасау қабілеттерін көрсетті ,мұғаліммен сөйлесуге белсенді қатысты, бейнеролик көрді, топта жұмыс істеді, мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндірді, сабақтың барлық кезеңдері сақталды. Сабақтың мақсатына қол жеткізілді, барлық оқушылар сабақтың соңында "Ар-ожданмен өмір сүру"деген не екенін түсіндіре алды. Мектеп психологтары "Махаббат үшін өмір сүру" тренингін өткізді, онда 5-9 сынып оқушылары қатысты.

Мақсаты: оқушылардың махаббат туралы құнды түсініктерін кеңейту және тереңдету .

Міндеттері: - адам өміріндегі махаббаттың құндылығы туралы идеяларды кеңейту;

- өмірдің мәнін табуға көмектесетін құндылық бағдарларын дамыту;

- әлемді сүйіспеншілікпен қабылдауға және өмірден ләззат алуға деген ұмтылысты дамыту.

Тренинг қатысушылары өмір құндылықтары, махаббат, жауапкершілік және өзара түсіністік туралы талқылады, тренинг оқушылар үшін қызықты әрі танымды өтті .

Өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі С.С. Какенова 7 сыныпта "Отбасы құндылықтар"тақырыбында ашық сабақ өткізді. Оқушылар сабақта белсенді жұмыс істеді, өз бетінше қорытынды жасады, жағдайлар туралы ойлады. Сабақтың барлық кезеңдері сақталды, әр кезеңге белгілі бір уақыт бөлінді. Сабақ қызықты және танымды, өйткені отбасылық құндылықтар туралы талқылау болды, оқушылар "отбасылық құндылықтар "постерін жасады.

11 Ақпанда 3-сыныпта"Көңілділік және оптимизм"тақырыбында  сабақ өтті. Сабақта сабақтың барлық кезеңдері сақталды, олар: үнсіздік минуты, үй тапсырмасын алдын-ала бақылау, жылыну, әңгіме, сабақтың дәйексөзін талқылау,мұғалімнің сыйлығы (астарлы әңгіме), жұпта жұмыс істеу, рефлексия, үй тапсырмасы.

Бастауыш сынып мұғалімдері 1-4 сынып оқушыларына арналған "Алтын жүрек анамыз", "Сердце, наполненное любовью" мәнерлеп оқу конкурсын дайындады, онда балалар өздерінің шығармашылық мүмкіндіктерін ашты. Оқушылар Отан, анаға деген махаббат, мейірімділік пен мейірімділік туралы өлеңдер оқыды.

6-сыныпта сабақта "Мейірімділік әлемді құтқарады" тақырыбында дөңгелек үстел және пікірталас өткізілді. "Адам-табиғат патшасы" немесе "табиғат – баға жетпес сый" шағын пікірталастарының нәтижесінде оқушылар Адам-табиғаттың бір бөлігі және адамдар табиғатты жойып, өздерін құртады деген ойға келді. Топтарда су, орман, жер туралы мәтіндер зерттелді, табиғи байлықты сақтау шаралары ұсынылды.Сабақ адамның бірлігі мен табиғат табиғатын түсінуге ықпал етті, бұл табиғи байлықты таусып, адам өмір сүре алмайды. Оқушыларды жер бетіндегі барлық тіршілік иелері үшін өз жауапкершілігін сезінуге, жер бетіндегі тіршілікті сақтауға өз үлесін қосуға шақырды.

Өзін-өзі тану мұғалімдері "Мейірімділік асыл қасиет" , "Доброта солнце, согревающее сердце человека" , "Бақыт ұясы" атты челлендж өткізді , онда оқушылар Отан, мейірімділік, ана, алғыс туралы өлеңдер оқыды. Барлық материалдар мектептің сайтында, инстаграмда және фейстбукте жарияланды. Өзін-өзі тану онкүндігінің бір күні ізгі тілектер мен мақтау сөздер күні болып жарияланды. Оқушылар стикерлерге жақсы тілектер мен мақтау сөздер жазып, оларды күншығыс стендіне тіркеді.

Онкүндік соңында мектеп оқушылары өткізілген онкүндік туралы алған әсерлерімен бөлісіп, "өзін-өзі тану" пәні шын мәнінде адамға өзін табуға, өзінің ең жақсы қасиеттерін ашуға, өзінің қадір-қасиетін сақтауға және сөздің толық мағынасында әрқашан адам болып қалуға көмектеседі деген қорытынды жасады.

"Өзін - өзі тану-махаббат пен шығармашылық педагогикасы" онкүндігінің қорытындысы балаларды ұжымдық іс-әрекет дағдыларына, өзін-өзі ұйымдастыруға, өзін-өзі жүзеге асыруға, Мектеп ұжымын біріктіруге, эмоционалды тонусты көтеруге, балаларда жағымды өзін-өзі бағалауды дамытуға, тек сөзбен ғана емес, іс-әрекетте де мейірімділік танытуға, өзін-өзі тәрбиелеуге үйрету болды.басқаларға мейірімді, сезімтал көзқарас.

 

План  по  проведению   декады 

«Самопознание:  педагогика  Любви  и  Творчества »

 с  2  12  февраля  2021  года

 

Мероприятия

Сроки

Ответственные

1

Познавательный   час  «Сердце  отданное   детям»  посвященные  автору    программы   нравственно-духовного   образования С.А.Назарбаевой

02.02 - 10.02

Какенова С.С.

2

Организация  выставки посвященные  автору    программы   нравственно-духовного   образования С.А.Назарбаевой

02.02 - 12.02

Библиотекарь

3

Конкурс  буктрейлеров   на  тему: «Книга,  которую  должен  прочитать  каждый….»

02.02 - 12.02

Библиотекарь

4

Проведение   бесед , тренингов   на  тему: «Жить  во  имя  Любви»

04.02

Психологи школы

5

Конкурс  выразительного  чтения  текстов  «Алтын  жүрек  анамыз»,  «Сердце,  наполненное  любовью». 

08.02

Учителя  начальных  классов

6

Проведение  дебатов, круглого  стола  «Доброта  спасёт  мир».

09.02

Какенова С.С.

7

Проведение  челленджей «Мейрімділік – асыл  қасиет», «Доброта  - солнце,  согревающее  сердце    человека»(стих монтаж)

10.02

Балтамуратов А.Ж.

Аужанова Ж.С.

Капашова Б.Б.

Какенова С.С.

8

Видеоролики , фото-коллаж  «Бақыт  ұясы»(фото  со  своей  семьей)

10.02

Классные  руководители

9

Выставка  творческих  работ на тему  «Қызығы  толы   бұл  әлем», рисунков  о маме,  доброте, мире и дружбе.

02.02 - 12.02

Учителя  начальных классов

 

Күнделікті  өткізілген  сабақтар  жан-жақты ізденіп, оқушылардың пәнге қызығушылықтарын арттыру мақсатында сабақтарда үнемі интернет материалдарын, тақырыпқа байланысты бейнероликтер көрсету, ондағы оқиғаларға байланысты сұрақтар қою арқылы, баланың ой-қиял ұшқырлығын арттыру арқылы оқушының рухани дүниесін дамытып отырады. Сонымен бірге күнделікті баспасөз материалдарын да назардан тыс қалдырған емес.          Барлық сабақтар жоспар бойынша өтті. Жыл  басында қойылған мақсаттар мен тапсырмалар орындалды.

           Кез келген жағдайда адамдарға қуаныш, шаттық, махаббат сыйласаң, сонда сенің әлемің бай болады, кешірімшіл және саған адамдар құштар болады. Себебі осындай жақсы істер жасаған сайын, қанатың біткендей, шабыттанып, мейірлене бастап, айналаңдағы адамдар да мейірімді болады. Біздің әлемде осындай адамдардың қатары көбейгенін қалаймыз.

 

Өзін өзі тану пәні бойынша жетістіктер:

 

Оқушының аты жөні

Байқаулар

Алған орындар

1

Советова Зарина

Ээсе «Мен ризамын»

2 орын

2

Болатов Темирлан

Эссе «Мен сізге жазамын...»

3 орын

3

Айтпай Айзере

Сурет байқауы «Менің отбасым»

1 орын

4

Айтпай Айым

Сурет байқауы «Менің отбасым»

1 орын

5

Тастанбеков Дастан

Сурет байқауы «Менің отбасым»

1 орын

6

Эргашова Сабрина

Сурет байқауы «Менің отбасым»

1 орын

7

Паизова Сабина

Сурет байқауы «Менің отбасым»

1 орын

 

«Өзін-өзі тану» пәні бойынша  авторлары

Авторлары: М.Ж. Жадрина, Ғ.З. Байжасарова, Б.А. Әрінова, Ж.Ж. Әкімбаева, Ж.Б. Қажығалиева, Р.О. Ізғұттынова, А.С. Сейтақов, Ұ.М. Әбдіғапбарова.
 

 

Есеп  беруші:  Какенова С.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 1536


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст