Күні: 15.11.17 Сынып: 1 |
Мектеп: Кен негізгі мектебі Мұғалімнің есімі: Жунусова Б.М Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | ||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Ашық сабақ: Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі. | ||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту | ||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы:Жаңа білімді меңгереді. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. | ||||||||||||||||||||||
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. | ||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы | ||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. | ||||||||||||||||||||||
Тілдік құзыреттілік |
Д дыбысы мен әрпі. | ||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | |||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар | |||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай, Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері
| |||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 8 минут
|
№1 Суреттердегі Д әрпі бар сөздерді тап. Оларға дыбыстық талдау жаса. №2 Әріптер мен сандарды пайдаланып сөз құрастыр.
№3 Мұғалімнің көмегімен берілген суреттердегі заттардың алғашқы әріптерінен сөз құра. Қандай сөз шықты? Оны жаз. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс | |||||||||||||||||||||
Сергіту сәті 1 минут |
Орнымыздан тұрамыз, Алақанды ұрамыз. Бiр отырып, бiр тұрып, Тез шынығып шығамыз. |
Сергіту сәтіне арналған жинақ | |||||||||||||||||||||
Қызықты тапсырма 8 минут
Аяқталуы
16 минут
|
Оқушылар хормен айтып үйренеді. Ду, ду, ду! Дүк - дүк! Пойыз келеді. Ду, ду, ду! Дүк - дүк! Бәрі жол береді. Ду, ду, ду! Дүк - дүк! Жүгіріп өтпе, Ду, ду, ду! Дүк - дүк! Тұра тұршы шетте. Ду, ду, ду! Дүк - дүк! Пойызды өткіз. Қол бұлғап қалайық «Жолболсын!» - деп біз. |
Оқулық, дәптерлер.
| |||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 2 минут
|
Рефлексия
|
Смайликтер | |||||||||||||||||||||
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) | |||||||||||||||||||||
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |