«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Кең ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық  мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Кенское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Баяндама: жаңа білім беру технологиялары. "Отбасы және мектеп: қазіргі жағдайдағы тиімді ынтымақтастық жолдары»

17.11.2020

Баяндама: жаңа білім беру технологиялары. "Отбасы және мектеп: қазіргі жағдайдағы тиімді ынтымақтастық жолдары»

 

"Ата-аналармен, ортақ күш-жігермен ғана мұғалімдер балаларға үлкен адами бақыт сыйлай алады" В. А. Сухомлинский

Қайырлы күн құрметті әріптестер.

Бүгін мен сіздердің назарларыңызға "отбасы және мектеп: қазіргі жағдайдағы тиімді ынтымақтастық жолдары" тақырыбында шағын баяндама ұсынғым келеді»

Балалармен жұмыс жасаудың ең қиын кезеңі - олардың ата-аналарымен жұмыс жасау екенін бәріміз білеміз. Көптеген ата-аналар мектеп тәрбиемен айналысуы керек деп санайды. Бірақ мектебі тиіс мыналармен ауыстыру балаға ата-аналар, ол тек болуы мен үйрету, баланың ой-өрісін кеңейту, мүмкіндік деңгейді көтерудің бір құралы және өздерінің мүмкіндіктері. Өкінішке орай, барлық ата-аналар педагогикалық топпен белсенді өзара әрекеттесудің маңыздылығын түсінбейді.

Бүгінгі таңда мектептердің басты міндеттерінің бірі-педагогикалық және ата-аналар топтарының тең серіктес ретінде өзара әрекеттесуіне негізделген педагогикалық жүйені құру. Баланы тәрбиелеудің тиімділігі көбінесе мектеп пен отбасының өзара әрекеттесуіне байланысты. Мұғалімнің міндеті-ата-аналарды балаларды тәрбиелеу мен оқытуда олардың одақтасы ету. Пассивті бақылаушылардың ата-аналары балаларын тәрбиелеу және оқыту процесінің белсенді қатысушылары болуы үшін.

Әрбір мұғалім ата-аналарды педагогикалық топтардың шынайы және шынайы көмекшілеріне айналдыруға тырысады, бірақ отбасын одақтастарына тарту әрдайым мүмкін емес.

Ата-аналарды білім беру мекемесінің қызметі туралы ақпараттандыру мектеп пен отбасы арасындағы ынтымақтастықты ұйымдастырудың шарттарының бірі болып табылады. Мұғалімдердің отбасымен өзара әрекеттесу сипаты сараланған болуы керек. Сіз бәріне бірдей өзара әрекеттесу формаларын енгізбеуіңіз керек, отбасылық тәрбиенің ерекшеліктеріне назар аударып, ата-аналарды мектеп пен сынып істерімен шыдамдылықпен таныстыруыңыз керек.

Сонымен, отбасымен жұмыс істеудің негізгі формаларына көшейік. Бұл топтық және жеке формалар. Жеке нысандарға ата-аналармен әңгімелер, кеңестер, отбасыларға бару және басқалар кіреді.

Отбасыларға барып, ата-аналармен сөйлескен кезде мұғалімдер отбасы мүшелерінің қайсысы балаға көбірек әсер ететінін анықтайды, отбасы мен мектеп арасындағы ынтымақтастық жолдарын іздейді.

Консультациялар тақырыптық болуы мүмкін. Мұғалім ата-аналармен еркін сөйлесе алатындай етіп оларды демалыс уақытында немесе балалармен сабақ өткізгеннен кейін өткізу ұсынылады. Ата-аналармен кеңесу өздері үшін де, мұғалім үшін де пайдалы. Ата - аналар мектеп істері мен баланың мінез-құлқы туралы нақты түсінік алады, ал мұғалім-әр баланың проблемаларын тереңірек түсіну үшін оған қажетті ақпарат.

Сондай-ақ, отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуінің бір түрі-оқушының күнделігі. Бұл ата-аналардың балаларының жетістіктері, мінез-құлқы және сабаққа қатысуы туралы жазбаша ақпарат түрі. Кейде тіпті телефонмен сөйлесуді, егер жеке кездесуге мүмкіндік болмаса, ата-аналармен қарым-қатынастың тиімді түрі деп санауға болады.

Отбасымен жұмыс істеудің топтық формаларына ата - аналардың психологиялық-педагогикалық білімі жатады. Келесі формалар қолданылады: ата - аналар жиналыстары, конференциялар, дәрістер, пән мұғалімдерімен немесе мектеп әкімшілігімен кездесулер. Мектептің оқушылардың отбасыларымен ынтымақтастығының негізгі әмбебап түрлерінің бірі жалпы мектептік және сыныптық ата-аналар жиналысы болып табылады. Жиналыста мектеп пен сынып өмірінің мәселелері, оқу - тәрбие жұмысының міндеттері және т.б. талқылануы мүмкін.

Сынып жетекшісінің ең тәжірибелі, бастамашыл ата-аналар тобымен ынтымақтастығының бір түрі-сынып ата-аналар комитеті. Ол сынып жетекшісімен және оның басшылығымен педагогикалық білім беру, Ата-аналармен байланыс орнату, сынып балаларын тәрбиелеуге көмек көрсету бойынша барлық бірлескен жұмыстарды жоспарлайды, дайындайды және жүргізеді, бірлескен бос уақыт іс-шараларын ұйымдастырады, талдайды, бағалайды және қорытындылайды.

Отбасы мен мектеп арасындағы ынтымақтастықтың дәстүрлі және дәстүрлі емес түрлері де бар.

Дәстүрлі формаларға мыналар жатады:

Дәріс - бұл білім беру проблемасының мәнін ашатын психологиялық-педагогикалық ағартудың бір түрі. Үздік дәріскер-балалардың мүдделерін білетін, тәрбиелік құбылыстарға, жағдайларға талдау жасай алатын мұғалімнің өзі. Дәріс кезіндегі қарым - қатынас әдісі-еркін әңгіме, шынайы әңгіме, мүдделі пікірлестердің диалогы.

Конференция-бұл балаларды тәрбиелеу туралы білімді кеңейтуді, тереңдетуді және бекітуді көздейтін педагогикалық ағартудың бір түрі. Конференция ғылыми-практикалық, теориялық, оқырмандық, тәжірибе алмасу болуы мүмкін.

Семинар - бұл ата-аналарда бала тәрбиесіндегі педагогикалық дағдыларды дамыту формасы, туындаған педагогикалық жағдайларды тиімді шешу, ата-ана-тәрбиешілердің педагогикалық ойлауын оқытудың бір түрі.

Ашық сабақтар. Әдетте ата-аналарды пән бойынша жаңа бағдарламалармен, оқыту әдістемесімен, мұғалімнің талаптарымен таныстыру мақсатында ұйымдастырылады. Жарты жылда кемінде бір-екі рет ата-аналарға ашық сабақтарға қатысуға мүмкіндік беру керек. Бұл ата-аналардың бүгінгі мектептегі оқу іс-әрекетінің барлық күрделілігі мен ерекшелігін білмеуі мен түсінбеуінен туындаған көптеген қақтығыстардан аулақ болады.

Отбасы мен мектеп ынтымақтастығының дәстүрлі емес түрлеріне мыналар жатады:

Педагогикалық пікірталас-педагогикалық мәдениетті арттырудың ең қызықты түрлерінің бірі. Ерекшелігі-бұл барлық қатысушыларды қойылған мәселелерді талқылауға тартуға мүмкіндік береді.

Рөлдік ойындар-қатысушылардың педагогикалық дағдыларының қалыптасу деңгейін зерттеудегі ұжымдық шығармашылық іс-әрекеттің бір түрі.

Дәстүрлі емес формаларға да мыналар жатады:

Ата-аналар тренингтері, психологиялық жаттығулар, дөңгелек үстелдер, ауызша журналдар, семинарлар, ата-аналар кештері, ата-аналар оқулары, рингтер.

Ұсынылған слайдта отбасы мен мектеп ынтымақтастығының негізгі бағыттарымен таныса аласыз. Сынып жетекшісінің жұмысындағы маңызды бағыттардың бірі-диагностика. Психологиялық-педагогикалық диагностиканы пайдаланбай, балалар командасындағы тәрбие жұмысын жоспарлау, ата-аналар тобымен жұмыс жасау мүмкін емес. Сынып ұжымымен жұмыс кезіндегі Диагностика жеке отбасылардағы проблемалық жағдайларды анықтауға көмектеседі, сынып жетекшісіне оқушылардың ата-аналарымен дұрыс мінез-құлық жолын таңдауға мүмкіндік береді. Диагностикалық материалдар, егер мұғалім оларды дұрыс қолданса, ата-ана мен баланың отбасындағы қарым-қатынасына, ересектердің балаға қатысты мінез-құлық стратегиясына түбегейлі әсер етуі мүмкін.

Отбасы мен мектептің өзара іс-қимылының негізгі бағыты Ата-аналарды сыныптан тыс жұмыстарға тарту, сондай-ақ ата-аналардың мектептегі оқу-тәрбие кеңістігіне жататындығы туралы түсінігін қалыптастыру болуы керек.

Ата-аналарға тек мектеп тарапынан ақпарат қажет емес. Ата-ана мектепке қажет екенін және мектеп онымен үнемі және жүйелі түрде жұмыс істейтінін сезінуі керек. Бұл тек отбасымен жұмыс істеу шараларының тізімі ғана емес, сонымен бірге онымен жан-жақты және жүйелі өзара әрекеттесу болуы керек. Жұмыс мерекеден мерекеге дейін құрылмауы керек, бірақ ата-аналар педагогикалық ұжыммен бірге біртіндеп өзара әрекеттесуге дайын болған кезде өзіндік істер шеңбері болуы керек. Баланы тәрбиелеудің тиімділігі көбінесе мектеп пен отбасы қаншалықты тығыз жұмыс істейтініне байланысты. Балаларды тәрбиелеу және оқыту бойынша сәтті жұмыс Білім беру процесінің барлық қатысушылары-мұғалімдер, балалар мен ата - аналар-біртұтас, үлкен және ұйымшыл ұжым болған кезде ғана мүмкін болады.

 

 

 

Просмотров: 1289


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст