«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Кең ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық  мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Кенское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2019-2020 оқу жылына Кен НМ оқу-тәрбие жұмысының қорытындысы

24.09.2020

 

2019-2020 оқу жылына Кен НМ

оқу-тәрбие жұмысының қорытындысы

 

Анализ учебно-воспитательного процесса

по Кенской ОШ за 2019-2020 учебный год.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кен негізгі мектебінің 2019-2020 оқу жылы бойынша

әдістемелік жұмысының есебі

 

Әдістемелік тақырыбы: «Нәтижеге бағдарланған оқыту-білім сапасын

арттыру негізі»;

«Направленное обучение на результат – основа

улучшения качества знаний»

 

Мақсаты: Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау арқылы білім

алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында

тұрғанын, қандай бағытта даму керек және қажетті деңгейге

қалай жету керек екендігін анықтай алады.

Міндеттері: 1. ҚР Білім туралы Заңын жүзеге асыру.

2. ҚР білім беру стандартына сәйкес білім беру.

3. Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін жетілдіру үшін жағдай

жасау.

 

Нәтиже және табыс критерийлері:

  • мұғалімдер сабақтарында оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолданады;

  • оқу белсенділігі төмен оқушылардың оқуға деген ынтасы артады;

  • бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқытудың мазмұны өзгереді;

  • оқушылар өздерін-өздері бағалай алады және өздерінің оқуын қалай жақсартуын біледі;

  • оқушылардың сабаққа көзқарасы өзгереді;

  • ортақ шешімге келеді;

  • әр оқушы өзін еркін ұстайды;

  • оқу сапасын көтеруге ықпал етеді;

  • сыныпта өзара ынтымақтастық орнайды;

  • топтық жұмыста белсенділік жоғарылайды.

 

Работа методического совета, методических объединений

Оптимальность структуры методической работы в Кенской ОШ является оказание помощи учителям, классным руководителям в улучшении организации обучения и воспитания школьников,обобщение и внедрение ППО, повышение профессиональной педагогической квалификации преподавателей школы.

В течение всего года необходима методическая учеба.Чтобы рационально использовать время учителя, мы выбрали понедельник днем всех заседаний,собраний,семинаров,кружков для учителей. Учителя ведут методические тетради,в которые на методических семинарах записывают всю необходимую и новую для них информацию. Кроме тетрадей у каждого учителя есть методическая папка по сбору методического материала и с рекомендациями по составлению авторской программы,портфолио, научно-исследовательской работы.Каждый учитель составляет на год план самообразования и индивидуальный план методической работы.

«Кен негізгі жалпы білім беру мектебі» мемлекеттік мекемесінде

2019-2020 оқу жылы нәтижеге бағдарланған әдістемелік жұмыс ұйымдастырылды, жоспары құрастырылып, іс жүзіне асты.

Әдістемелік жүмысты ұйымдастыруда төмендегі бағыттар басшылыққа алынды:

 1.Мектеп мүғалімдерінің біліктілігін көтеру жүйесі, педагогтық шеберлікті, кәсіптік деңгейін жоғарлатуға  бағытталған және педагогтарды шығармашылық потенциалын көтеруді көздейді.

 2.Мектептің әдістемелік қызметін жетілдіру – ол педагогтардың кәсіптік дамуын қолдауға арналған.

 3.Озық тәжірибені оқып үйрену, тарату.

 4.Педагогтардың жаңашыл қызметтері – мектептің оқыту үрдісінің сапасын көтеруге және мұғалімдердің  ғылыми-педагогтық қызметтерін жандандыруға бағытталған.

     Мектептің әдістемелік жұмысы, мұғалімдердің әдістемелік бірлестіктерінде шоғырланған және мектептің әдістемелік кеңесі арқылы басқарылады.

Мақсаты:

Нәтижеге бағытталған білім беру мақсатында негізгі пәндер шеңберінен тысқары, жеке тұлғаның сұранысына, ерекшелігіне байланысты жеке басына бағытталған білім беру үрдісін сапалы ұйымдастыру.

Міндеттері:

1. Жеке тұлғаның дамуына барлық жағдай жасау. Оқушылардың сабақта одан тыс шараларда таным белсенділігін ғылыми негізде дамыту бағытында жұмыс жүргізу.

2. Әрбір мұғалімнің ғылыми – теориялық білімін педагогикалық іскерлігімен, методикалық шеберлігін жетілдіре түсуге күш салу.

3. Оқытудың белсенді формалары, түрлері мен әдістерін тиімді пайдалану арқылы қазіргі кезеңде жетілдірген озық әдістерді, көрнекі құралдарды, дидактикалық материалдарды, электрондық оқулықтарды сабақтарға кеңінен еңгізіп отыру.

4. Оқыту мен тәрбиелеудің бірлігін нығайтуда, ғылыми негіздерін оқып - үйренуде, оқушылар білімін жан – жақты жетілдіруде, тәрбиелеуде іскерлік көрсету.

5. Барлық пәндер бойынша оқушылардың білім сапасын арттыруға қол жеткізу.

6. Сыныптардағы әр пән бойынша ағымдағы бақылауды жүргізіп отыру, 9-сынып оқушыларын ОЖСБ-ға дайындауды қолға алу.

7. Жас мұғалімдерге әдістемелік, практикалық көмектер бере отырып, шеберліктерін шыңдау мақсатында проблемалық семинар өткізу.

8. Озат педагогтардың іс – тәжірибелерін сабақтарда пайдалану және оқып – үйренуді қолға ала отырып, ашық көрнекі панорамалық семинар сабақтарын көптеп өткізу.

9. Пән бірлестіктері жұмысын мұғалімдердің педагогикалық іскерлігімен кәсіби шеберліктерін жетілдіре алатындай дәрежеде ұйымдастыру.

10. Мұғалімдерді жан – жақты зерттей отырып, сенімге ие болатын мұғалімдерді анықтау, мектепішілік, аудандық іс – тәжірибелерін тарату.

11. Өскелең ұрпақты демократиялы қоғамда өмір сүруге үйрету.

12. Өнер құралдары арқылы сана – сезімдері өте жоғары, дүниеге деген біртұтастық көзқарасы бар, шығармашылық іс - әрекетінде соны енгізуге, көрсетуге дайын, ұжымда өмір сүре алатын, өз мәдениет әлемімен және адамдармен тіл табыса алатын адамды қалыптастыру.

13. Табиғатқа деген сүйіспеншілік, жанашырлық сезімдерін тәрбилеу мақсатында оқушылардың экологиялық ойлау қабілетін қалыптастыруға ықпал ету.

14. Нарық экономикасының даму ұстанымдарына сәйкес жас ұрпақты тәрбиелеу, оларды өз орнын анықтай білетін және өз ахуалын жақсарта алатын өзіндік өмірге дайындау.

15. Ұлттық тәрбие – білім жүйелері жағдайында тұлғаны ұлттандыру және оны танымды – ақпаратта даму ортасы арқылы жастарды тез өзгеріп тұратын қоғамда өмір сүруге үйрету.

16. ҚР Мемлекеттік Рәміздеріне оқушылардың құрметпен қарауын қалыптастыру.

17. Мектепішілік тәрбие жұмысына ата-аналардың қатысуына қолдау жасау мақсатында педагогикалық ынтымақтастықтың тиімді жүйесін дамытуды қалыптастыру.

Жұмыстың негізгі бағыттары:

1.ҚР мемлекеттік орта білім стандартына сай оқу бағдарламасын орындау;

2. ҚР білім саласының және Үкімет қаулылары мен заңдарын орындау.

3. Мектепте мұғалімдер туралы мәліметтер және әдістемелік жұмыстар жинағын құрудағы инновациялық үрдісті дамыту.

4. Оқушылардың интеллектуалдық қабілетін дамытуда «Зерде» орталығының жұмысына қатысу.

5. «Жас ұлан» балалар ұйымы мен өзін-өзі басқару жұмысын жандандыру.

6. Қоғамдық ұйымдармен, жеке меншік қожалықтардың басшыларымен тығыз байланыста болу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Структура методической службы

 

 

 

 

Качество образования предметов

 

предмет

качество

успеваемость

 

1-4 кл

5-9 кл

 

казахский язык

68

75

100

казахская литер.

68

75

100

русский язык

73

50

100

русская литература

100

50

100

английский язык

62

45

100

естествознание

78

67

100

познание мира

73

 

100

история Казахстана

 

75

100

история мира

 

75

100

математика

68

46

100

биология

 

85

100

физика

 

81

100

химия

 

68

100

география

 

87

100

информатика

59

89

100

 

 

Организация системы воспитательной работы

 

Тәрбие жұмысының тақырыбы:

«Оқушылардың мәдени деңгейін, парасаттылығын тәрбиенің әдіс – тәсілдері арқылы жетілдіру».

Тәрбие жұмысының мақсаты:

Оқушылардың бойына азаматтық рухани ізгілікті, адамгершілік қасиеттерді қалыптастыру. Бәсекеге қабілетті, өзін-өзі басқара білетін, қарым-қатынас мәдениеті, ақпараттық мәдениеті, зерттей білетін дағдылары, іс-әрекет жасай білу, интеллектуалдық жұмыс істей білу мәдениеті дамыған тұлға тәрбиелеу.

Тәрбие жұмысының міндеттері:

  • денсаулығы зор, рухани дүниесі бай, адамгершілікті, тәуелсіз жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал етеін тәрбие жүйесін құру және дамыту;

  • балаларды азаматтылыққа, отансүйгіштікке, зиялылыққа, адам құқықтары мен бостандықтарын, мемлекеттік рәміздер мен ұлттық дәстүрлерді сыйлауға тәрбиелеу;

  • өзінің және қоғамның, болашақ ұрпақ алдында әлеуметтік, табиғи және мәдени ортадағы өз іс-әркетінің нәтижесі үшін жауапкершілікті сезінуде мәдени ортадағы өз іс-әрекетінің нәтижесі үшін жауапкершілікті сезінуде гуманистік дүниетанымды қалыптастыру;

  • мемлекеттік тілді және басқа тілдерді үйрену арқылы балалар мен жастардың әлем және ұлттық мәдениетті игерулеріне, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін зерттеуіне және қабылдауына жағдай жасау;

  • жеке тұлғаның өзін -өзі іс жүзінде көрсетуі мен ары қарай дамуына ықпал етуде білім беру ұйымдары жағдайында жастар мен балалардың танымдық қызығушылығын, олардың шығармашылық қабілеттерін, жалпы білімге икемділігін, өзін- өзі тану мен өздігінен білім алу дағдыларын, әлеуметтенуін барынша дамыту бейімділігін қалыптастыру;

  • қазіргі заманғы қоғамдық өмірге және тиімді кәсіби іс-әрекет пен жеке басының және әлеуметтік кәсіби тұрғыда үздіксіз пісіп жетілуіне қажетті маңызды тұлғалық және кәсіби сапаларын қалыптастыру;

  • қоғамда орнықты қалыптасқан дәстүрлер негізінде этникалық және діни толеранттылықты тәрбиелеу;

  • балалардың бойында Қазақстанға сырттан енуші этнодіни экстремизм мен түрлі радикалды ағымдарға қарсы әрекет ете алатын дағдылар қалыптастыру;

  • отбасылық тәрбие жүйесін қайта жандандыру және отбасын білім беру мекемелерінің тәрбие жүйесіне араластыру.

Тәрбие тұжырымдамасының негізгі 8 бағыттарына сәйкес жылдық жұмыс жоспары құрылып, мектеп директорымен бекітілген:

  • Азаматтық-патриоттық және құқықтық тәрбие

  • Рухани-адамгершілік тәрбиесі

  • Ұлттық тәрбиесі

  • Отбасы тәрбиесі

  • Еңбек , экономикалық және экологиялық тәрбиесі

  • Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие

  • Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі

  • Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салтын және денсаулық қорғаушы орта қалыптастыру

Тәрбиелік жүйе – ол біртұтас әлеуметтік ағза, оның қызмет істеу шарты: негізгі компоненттері бір-бірімен тығыз байланыста (мақсат, мазмұн, іс-әрекет тәсілі) болады. Мектеп ұжымының басты міндеті – тәрбие жұмысының жүйесін қалыптастыру.

Тәрбие жұмысының жүйесі мынадай компоненттерден тұрады:

 

Развитие воспитания в системе образования нашей республики является одним из приоритетных направлений государственной образовательной политики, сегодня особенно значимой становится роль школы. Президент Н.А. Назарбаев поставил перед педагогами страны главную задачу - воспитание патриота и гражданина, конкурентно-способной личности.

В своем Послании народу Казахстана Глава государства акцентировал: Мәңгілік Ел – это наша ответственность перед поколениями народа Казахстана, наша стратегия развития достойного и великого Казахстана, которому обозначено и суждено войти в число 30-ти конкурентоспособных стран мира. Началом нашего созидания Мәңгілік Ел становится новая ценностная модель воспитания, т.к. в образовании, как и в других сферах, требуется образец для подражания в воспитании и обучении таких детей и молодежи, которым предстоит создавать судьбу страны вместе со всем народом. Исходя из этого мы поставили перед собой задачу создать на базе нашей школы такую воспитательную систему, которая бы способствовала созданию единого воспитательного пространства, центром и главной ценностью которого являются личность ребенка, её развитие, самореализация и самоопределение в обществе, формирование человека - гражданина, патриота.

Для реализации поставленной цели были сформулированы и решаются следующие задачи воспитательной деятельности:

1. Воспитание сознательного отношения к учебе, поведению и развитию общественной активности.

2. Развитие чувства патриотизма, изучение истории, культуры родного края.

3. Воспитание творческой личности.

4. Пропаганда здорового образа жизни, воспитание любви к спорту.

В нашей школе воспитательная система осуществляется по следующим направлениям:

-правовое;

-патриотическое;

-спортивно-оздоровительное;

-экологическое; трудовое.

-духовно-нравственное; художественно-эстетическое;

-профилактика правонарушений;

-сотрудничество с родителями;

-развитие системы дополнительного образования;

-ученическое самоуправление;

В соответствии с приоритетными направлениями деятельности, определением задач были сконструированы воспита­тельные планы школы, планы работ классных коллективов. Также в школе проводятся следующие мероприятия по направлениям:

«Здоровая школа»;

« Одаренные дети»;

«Профилактика наркомании и формирование здорового образа жизни среди детей и подростков»;

«Профилактика правонарушений среди детей и подростков»

«Профилактика суицида среди детей и подростков»;

Наша школа уделяет значительное внимание воспитанию учащихся, совершенствованию и обновлению внеклассной воспитательной деятельности Внеурочная воспитательная деятельность учащихся тесно связана с учебным процессом, в которых наряду с одаренностью по предмету проявляются: художественные, поэтические, физические, креативные способности детей. Учитывая тесную связь систем обучения и воспитания, ведущими принципами организации воспитательной деятельности школы – гимназии стали системный, личностно-ориентированный, развивающий, гуманистический подходы; принципы эффективности социального взаимодействия, ориентации воспитания на развитие социальной и культурной компетенции, принцип системности, адаптивности, психологической комфортности, творческой самодеятельности. Именно данные принципы используют классные руководители при построении работы, как с отдельной личностью, так и с классным коллективом.

Вопросы воспитательной работы рассматриваются на педагогических советах школы, на совещаниях при директоре.  Результатами воспитательной деятельности учащихся школы являются активное участие ребят школы в школьных, районных мероприятиях. Учащиеся школы – постоянные участники районных предметных олимпиад. Оценка деятельности классного руководителя отслеживается на основе уровня воспитанности учащихся и диагностики уровня активности детей. В школе созданы кружки позволяющая учитывать и развивать различные интересы и способности учащихся. Опыт работы и сложившиеся традиции школы позволяют педагогическому коллективу школы обладать важнейшим качеством – способностью содействовать целенаправленному развитию личности ребенка – создавать необходимые условия для успешной реализации процесса воспитания.

Школа и семья еще одна задача воспитательной системы нашей школы «Только вместе с родителями, общими усилиями, учителя, могут, дать детям большое человеческое счастье» В.А.Сухомлинский.

Учителя играют важную роль в реализации программы «Мәнгілік ел», озвученной Президентом, они несут ответственность за продвижение национальной идеи среди подрастающего поколения. Мероприятия   способствуют формированию у учащихся гражданственности и патриотизма, воспитания чувства любви к своей Родине, уважения к ее истории и культуре, бережного отношения к природе родного края, гордости за достижения современного Казахстана.

Благодаря активной поддержке родителей решаются задачи организации оздоровительных мероприятий, школьных праздников. Сохраняя традиции и преемственность поколений, развивая чувство гражданственности и любви к своей малой родине, в нашей школе уделяется особое внимание патриотическому воспитанию: воспитанию гражданина и патриота Казахстана, основанное на изучении её правовой и государственной систем, символики, истории родного края и страны, жизни и деятельности выдающихся людей, развитию чувства гордости за свою страну. В нашей школе традиционно проводятся мероприятия, посвященные государственным праздникам, знаменательным датам, началу и завершению учебного года, других мероприятий, с использованием государственных символов Республики Казахстан.

Система воспитательной работы школы позволяет ребятам раскрыть себя в разных направлениях, развивает, сплоченность ученического коллектива, помогает формировать культуру отношений. 
Школа и семья – два важнейших воспитательно-образовательных института, которые изначально призваны пополнять друг друга и взаимодействовать между собой. Сотрудничество с родителями позволяет повысить эффективность образовательного и воспитательного процесса в школе. Благодаря активной поддержке родителей, решаются задачи организации школьных праздников, оздоровительных мероприятий, экскурсий. Важнейшие задачи воспитания, которые решаются коллективом – формирование у школьников гражданской ответственности и правового самосознания, духовности и культуры, самостоятельности, толерантности, способности к успешной социализации в обществе. 
Социальное становление личности школьника, является, на сегодняшний день, первоочередной задачей педагогического коллектива школы. Успех школы – это, безусловно, результат творческой деятельности и совместного кропотливого труда учителей, учащихся и родителей. Школа - это мир счастья и творчества, где каждый день кропотливо создаются комфортные взаимоотношения между всеми участниками образовательного и воспитательного процесса.

 

Анализ кадрового потенциала

 

Задачи методической службы школы в рамках данного направления.

 

Объекты анализа

Показатели эффективности

Учителя предметники ГУ «Кенской основной общеобразовательной школы»

83 % учителей имеют высшую, первую и вторую категорию. Динамика показателя квалификационной категории положительная.

 

Кадровый состав

 

2018-2019 учебный год

2019-2020 учебный год

2020-2021 учебный год

Всего учителей

19

18

20

Молодые специалисты

1

1

0

Учителя пенсионного возраста

0

0

0

 

Уровень образования

 

 

2018-2019 учебный год

2019-2020 учебный год

2020-2021 учебный год

Высшее

16

15

19

Незаконченное высшее (педагогическое)

0

0

0

Средне -специальное

3

3

1

Нет педагогического образования

0

0

0

 

 

 

Квалификация

 

2018-2019 учебный год

2019-2020 учебный год

2020-2021 учебный год

Высшая

1

1

1

Первая

6

6

4

Вторая

4

4

3

Педагог-эксперт

2

4

5

Педагог-модератор

1

0

2

Без категории

6

3

6

 

Повышение профессиональной компетентности кадров

В методическую работу входит так же постоянное повышение своего методического и профессионального мастерства на курсах повышения квалификации, на районных,областных семинарах. Так же необходимо учить педагогов делиться опытом своей работы через методические и предметные журналы, публиковать свой опыт работы,выступать перед коллегами.

Выводы:

- внедрение в учебный процесс современных учебно-методических и дидактических

систем обучения,систем информационного обеспечения занятий;

- повышению профессионального мастерства;

- применят на уроках новых технологий и их элементов;

-

 

проведение внутришкольной конференции, семинаров.

 

 

Участие в конференциях и семинарах (цифры).

 

Учебный год

Место проведения

Формы участия в семинарах

(выше школьного уровня)

итого

выступления

мастер-классы

Открытые уроки

 

2019-2020

Августовская конференция, ярмарка инновационных идей

0

0

0

0

 

Задачи по обеспечению готовности педагогических работников к аттестации на квалификационные категории, на соответствие занимаемой должности в 2019-2020 учебном году:

Цель аттестации: определения соответствия педагогического работника к квалификационным требованиям на основе оценки его профессиональной компетентности.

Задачи аттестаций:

- обеспечение высокого качества кадрового состава;

- повышение личностно - профессиональной готовности педагогического работника;

- стимулирование к непрерывному образованию педагогического работника в рамках служебной деятельности.

В соответствии графика 2019-2020 учебном году аттестацию прошли на «Педагог-эксперт» квалификационную категорию - 1 учитель, «педагог-модератор» - 2 учитель.

 

Мұғалімнің аты-жөні

 

Пәні,

категориясы

1

Алтынбеков Д.Г.

учитель физкультуры

2

Какенова С.С.

уч. начальных кл.

3

Нұрсұлтан Д.Қ.

уч.казахского языка

 

Выявления запроса учителей школы по направлениям и формам методического сопровождения

В школе создана творческая группа по использованию стратегий критического мышления и учителей третьего (базового) уровня. Преподавателями проводятся уроки с использованием стратегий критического мышления и элементами семи модулей, они участвовали в районных семинарах, выступали с докладами на школьных конференциях, семинарах.

Выводы:

Взаимопосещение уроков своих коллег способствует повышению квалификации учителей через ознакомление методов работы коллег и форм организации деятельности учащихся.

 

 

Проведение постоянно действующего семинара по темам:

 

п/п

Темы заседаний

Формы проведения

Целевая аудитория

1

Оқушылардың ОЖСБ жетістіктері

Круглый стол

Учителя-предметники

2

Обучения критериального оценивания

Мастер-класс

Учителя-предметники

3

Мектепте білім сапасын арттыру жолдары.

Коучинг

Алимгазина А.Б.

Мусаева Г.М.

4

Бағалау критерийлері

Коучинг

Капашова Б.Б.

Тасмағанбетова Ж.С.

 

 

 

Система работы с одаренными детьми

Мектепте «Дарын» оқушылардың ғылыми-шығармашылық қоғамы жұмыс жасайды.

Дарынды балаларды анықтау мәселесі, бұл білім беру ұйымдарындағы балалардың танымдық және тұлғалық дамуы үшін жағдайлар жасау оларды жан-жақты дамыту болып табылады. Біздің мектебімізде дарынды балалармен жұмыс міндеттері төмендегідей:

   - оқушының тұлғалық және танымдық қабілетін дамыту;

   - оқушыларға қосымша сабақтар ұйымдастыру, білімдерін жетекшілер көмек беру арқылы жетілдіру;

   - пәнаралық сабақтастық арқылы басты мәселеге назар аудару;

   - сабақтан тыс қоғамдық жұмыстардың маңызын арттыру. Дарынды оқушылардың тізімі жасалып , жоспары құрылды. Жетекшілер тарапынан оқушылармен жеке жұмыс атап айтқанда мектепішілік және аудандық пән олимпиадасына және оқушылардың ғылыми конференциясына жоба жазу жұмыстарын жүргізу ұсынылады.

Мақсаты:

1. Дарыны жоғары балаларды оқытуда өз қабілеттерін, өзіндік қызығушылығы мен қоғам мүддесіне сәйкес толық іске асыра алатындай жағдай жасау, олардың қабілеттерін, ерекшеліктерін ашып, дамыту.

2. Дарынды оқушыларды анықтау жүйесін және дарынды балалардың мәліметтер базасын құру;

3. Ғылыми білімділіктің қоғам үшін және әрбір жеке тұлға үшін маңыздылығын түсіну арқылы қалыптасу;

4. Ғылыми зерттеу жұмысына қызығушылығын қалыптастыру;

5. Түрлі зерттеу әдістерін үйрету арқылы жан – жақты дамыған тұлға қалыптастыру;

6. Ғылыми ізденудің әдістерін үйрету;

7. Оқушылардың еңбекке шығармашылық тұрғыдан қарауына, өмірлік және азаматтық көзқарастарын қалыптастыруына, жоғары адамгершілік қасиеттермен рухани мәдениетін дамытуына белсенді түрде түрткі болу.

Міндеттері:

1.Оқушыларды ғылыми-зерттеу жұмыстарының қазіргі әдістерімен таныстыру;

2. Ғылыми- техникалық прогрестің жетістіктерін насихаттау;

3. Оқушыларға кәсібін таңдауда кәсіби бағдар беру;

4. Мәжілістерде баяндамалар мен хабарламалар жасап тұруға;

5. Бір немесе бірнеше шығармашылық топтарда белсенді жұмыс істеуге, ғылыми сессия, конференция, экспедиция, жорықтарға қатысуға таңдап алған ғылыми саласы бойынша білімін өздігінен тереңдетуге, оқушылар арасында білімді насихаттауға қатысуға;

6. Оқушылардың ғылыми қоғамы басшылық ұйымдарының тапсырмаларын жауапты орындауға міндетті.

7. Шығармашылық зерттеу жұмысында «өзекті» тақырыптар таңдау;

8. Ғылыми білімнің әр адам үшін және жалпы қоғам үшін маңыздылығын ұғындыру.

«Дарынды оқушылар – біздің мақтанышымыз! »

 

Оқушының

аты-жөні

 

ФИ учащихся

Байқаудың тақырыбы

 

Название конкурса

Пәні

 

 

Предмет

Алған орны

 

Место

Мұғалімі

 

 

Учитель

1

Бөлтірік Аружан

Аудандық «Жарқын болашақ» олимпиадасы

қазақ тілі

3 орын

Мажиманов С.К.

2

Болатов Темірлан

Аудандық пән олимпиадасы

математика

1 орын

Алимгазина А.Б.

3

Бөлтірік Аружан

Аудандық пән олимпиадасы

қазақ тілі

3 орын

Мажиманов С.К.

4

Бөлтірік Аружан

Фариза оқулар «Көркем сөз» номинациясы бойынша

қазақ тілі

2 орын

Мажиманов С.К.

5

Бөлтірік Аружан

Біржан сал Қожағұлұлының оқулары «Көркем сөз» номинациясы

 

қазақ тілі

1 орын,

Мажиманов С.К.

6

Алясхарова Арай

Біржан сал Қожағұлұлының оқулары «Көркем сөз» номинациясы

 

қазақ тілі

2 орын

Мажиманов С.К.

7

Бөлтірік Аружан

Аудандық үстел теннисінен

денешынықтыру

1 орын

Алтынбеков Д.Г.

8

Қажығапаров Дияр

Аудандық үстел теннисінен

денешынықтыру

2 орын

Алтынбеков Д.Г.

9

Бөлтірік Аружан

Аудандық шахмат

денешынықтыру

1 орын,

Алтынбеков Д.Г.

10

Болатов Темірлан

Аудандық шахмат

денешынықтыру

2 орын

Алтынбеков Д.Г.

11

Бөлтірік Аружан

Аудандық тоғызқұмалақ

денешынықтыру

1 орын

Алтынбеков Д.Г.

12

Болатов Темірлан

Аудандық тоғызқұмалақ

денешынықтыру

1 орын

Алтынбеков Д.Г.

13

Бөлтірік Аружан

«Айқанат» олимпиадасы

қазақ тілі

2 кезең

Мажиманов С.К.

 

2019-2020 оқу жылында жетістіктеріміз бен қатар кемшіліктердің де кездескені байқалды. Бастауыш 1-4 сыныптарда оқушылардың оқу жылдамдықтарының төмендігі, сонымен қатар жазу каллиграфиясымен жұмыстың жүргізілу керектігі байқалды. Бастауыш сыныптарда дарынды оқушылар қатарын көбейту керек. Мектебіміздің үнемі аудандық байқауларға қатысып жүрген дарынды оқушылары биылғы оқу жылында мектепті аяқтауына байланысты 1-9 сыныптарда оқушылармен жұмыс түрлерін жетілдіріп, аудандық байқауларға қатыстыру, дарынды,талантты оқушылар қатарын көбейту қажет.

 

2020-2021 оқу жылында мұғалімдерге ұсыныс:

1. 1-4 сыныптарда оқушылардың оқу жылдамдықтарын арттыру;

2. 1-4 сыныптарда оқушылардың жазу каллиграфиясымен жұмыс жүргізу.

3. Оқушылардың айтылым,сөйлеу,тыңдалым,оқылым деңгейлерімен жете жұмыс жүргізу мақсатында бастауыш сыныпқа берілетін вариативтік компоненттен сағаттарды осы мақсаттарға беру.

4.5-9 сыныптардағы вариативті сағаттарды: дарынды оқушылар дайындау. Тілге деген оқушының қызығушылығын арттыру мақсатында ағылшын тілі,орыс тілі, қазақ тілі пәндеріне бағыттау.

5. 5- сынып оқушылары бастауыш сатыдан келгенде математика пәнінен көбейту кестесінен қиналады, логикалық ойлау қабілеттерінің төмендігі байқалады.Сол мақсатта математика пәніне қосымша сабақ жүргізу ескерілсін;

6.Оқушылардың танымдық қабілеттерін, отанға, туған жеріне,еліне, қоршаған табиғатқа деген сүйіспеншліктерін артыру мақсатында өлкетану курсы жүргізілсін;

7. «Спорт- денсаулық кепілі» ұстанымға негізделе оқушыларымызды ұлттық ойындарды дәріптеуге, құрметтеуге тәрбиелеу мақсатында спорттық үйірмелер жұмыс жасасын;

 

 

Мектеп директоры: С.Е.Сарсембинов

Оқу ісінің орынбасары: Г.А.Молдрахметова

 

 

Просмотров: 551


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст