«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Кең ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық  мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Кенское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"109. Тиімді есептеулер тәсілдері " ашық сабақ

06.04.2023

Білім беру ұйымының атауы

«Кең ауылының негізгі орта мектебі» КММ

Пәні:

Математика

Бөлім:

«Табиғат сыйы»

Педагогтің аты-жөні:

Оразқызы Қ

Күні:

03.04.2023ж

Сынып:

2

 Тақырыбы

109. Тиімді есептеулер тәсілдері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.1.2.3. Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін/көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану.

2.2.1.6. Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу.

Сабақтың мақсаты

Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін, көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін есептеулерде

тиімді пайдаланады.

 

Сабақтың барысы

Сабақтың  жоспар-ланған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2  минут

I.Ұйымдастыру.

Оқушылармен амандасу

Психологиялық дайындық

«Құшақ әдісі» арқылы оқушыларды сыныпқа кіргізу

1.Мұғаліммен сәлемдеседі

2.  Өлеңмен билеп сыныпқа кіреді

Жарайсыңдар!

 

Есікте құшақ әдісінің суреттері ілулі тұрады

3 минут

 

Үй тапсырмасын тексеру:

7-тапсырма.

 

 

«Табан ізі» әдісі арқылы көбейту кестесін сұрау

Есепті шығарып келеді.

 

 

Көбейту кестесін айтып шығады

Дескриптор:

Есепті шығарып келді.

 

Ауызша мадақтау

 

Жарайсың!

 

 

Табан іздері

Сабақтың ортасы

 

30 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушыларды оқу   мақсаты және бағалау критерийімен- таныстырамын.

III. Жаңа тақырып.

Білу және түсіну  Оқулықпен жұмыс.

 

1-тапсырма. Сандарды қосу тәсілдеріне қара. Осы тәсілдердің қайсысы тиімдірек?

1-тәсіл: 56 + 28 + 14 = (56 + 28) + 14 = 84 + 14 = 98.

2-тәсіл: 56 + 28 + 14 = 28 + (56 + 14) = 28 + 70 = 98.

 

2-тапсырма. Сандарды есептеу тәсілдеріне қара. Осы тәсілдердің қайсысы тиімдірек?

1-тәсіл: 7 + 7 + 7 – 8 = 14 + 7 – 8 = 21 – 8 = 13.

2-тәсіл: 7 + 7 + 7 – 8 = 7 · 3 – 8 = 21 – 8 = 13.

 

«Чипсы» әдісі

3-тапсырма. А) Қосудың ауыстырымдылық қасиетін пайдаланып есепте.

32 + 19 + 18 + 11 = (32 + 18) + (19 + 11) = 50 + 30 = 80

15 + 27 + 33 + 25 = (15 + 25) + (27 + 33) = 40 + 60 = 100

ә) Қосудың терімділік қасиетін пайдаланып есептейді.

(58 + 27) + 13 = 58 + (27 + 13) = 58 + 40 = 98

36 + (14 + 48) = (36 + 14) + 48 = 50 + 48 = 98

 

 

«Банкомат» әдісі

4-тапсырма Өрнектердің мәнін тап.

21:(11-8)*4=28

1)11-8=3

2)21:3=7

3)7*4=28

 

65-(37-10):3=56

1)37-10=27

2)27:3=9

3)65-9=56

Қосындыны көбейтіндімен алмастыр:

с+с+с+с+с=с*5

(а+в)+(а+в)+(а+в)= 3*(а+в)

 

Сергіту сәті:

«Нейро жаттығу»

 

 

 

Оқулықпен жұмыс:

6-тапсырма. Кесте бойынша теңдеулер құр. Оларды шеш.

(800-300)-х=200                 40:х=5

500-х=200                           х=40:5

Х=500-200                          х=8

Х=300                                40:8=5

(800-300)-300=200              5=5

200=200

 

 

Топпен жұмыс:

7-тапсырма.

0+1+7+7+1+1+3+5=25

 

 

 

 

 

 

 

«Сиқырлы дөңгелек» әдісі

4*8 =32                

16:2=8

3*7=21

5*9=45

15:5=3

3*3=9

4*6=24

5*7=35

27:9=3

36:9=4

 

 

 

 

 

 

өрнектердің мәнін тиімді тәсілмен есептейді.

 

қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін, көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолданады.

 

қосудың қасиеттерін

пайдалана отырып,

тиімді тәсілмен

есептейді.

 

 

 

 

 

 

 

Өрнектердің мәнін тауып дәптерге жазады

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәтін  іс-қимылмен көрсетеді

 

 

 

 

 

кесте

бойынша теңдеу құрады

теңдеудің түбірін

табады.

 

 

логикалық тапсырмада

25 ұпай жинайтындай

етіп, торкөздермен

жүріп өтеді.

 

 

 

 

Көбейту мен бөлу амалдарын есептеп ауызша айтады

 

 

 

Дескриптор:

1.қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін, көбейтудің ауыстырымды-лық қасиетін қолданады.

 

 

 

Дескриптор:

1.өрнектердің мәнін тиімді тәсілмен есептейді.

 

Дескриптор:

1.қосудың қасиеттерін

пайдалана отырып,

тиімді тәсілмен

есептейді.

 

Керемет!

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Өрнектердің мәнін табады.

 

Жарайсың!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

бойынша теңдеу құрады.

теңдеудің түбірін

табады.

Смайлик беру

 

 

 

Дескриптор:

логикалық тапсырмада

25 ұпай жинайтындай

етіп, торкөздермен

жүріп өтеді.

Жарайсыңдар!

 

 

 

Дескриптор:

Көбейту мен бөлудің мәнің табады.

 

 

 

 

 

 

Оқулық

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чипсы әдісі суреттері

слайд

 

 

 

 

 

 

 

Банкомат суреттері

слайд

 

 

 

 

 

Нейро жаттығу суреттері

 

 

 

 

 

 

 

 

слайд

 

 

 

 

 

 

 

Сиқырлы дөңгелек

слайд

Сабақтың  соңы

10 минут

IV.Сабақты қорытындылау.

Карточкемен жұмыс

Оқушының аты-жөні:____________________

Амалдардың орындалу ретін көрсетіп, өрнектің мәнін тап.

 20:4*5=     

16:8+4×5=                                

72+27:3=               

 

20:4*5=  25                 16:8+4×5=  22                   72+27:3=81

1)20:4 = 5                     1)16:8 = 2                           1)27:3 = 9

2)5*5 = 25                    2)4*5 = 20                          2)72+9 = 81

                                      3)2+20 = 22

Үй тапсырма: 5 және 8-есеп  90-91 бет

Оқушылардың білімін бағалау

 

Рефлексия

«Смарт сағат» әдісі

 

 

 

 

Өрнектің мәнін табады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс жасайды

 

Дескриптор:

Өрнектердің мәнін табады.

 

 

Жарайсыңдар!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балдар жиынтығын қою

 

 

 

Карточкелер

слайд

 

 

 

 

 

Смарт сағат суреті

слайд

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 743


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст