Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.
3. Оқушыларды жұптарға біріктіру.
|
Барабан әдісі арқылы жұптарға бөлінеді.
Үй тапсырмасын тексеру «Сұрақ жауап» әдісі
|
Қол шапалақтау арқылы бағалау
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері
Барабан әдісі
(Қазіргі жағдайда) ДК экраны
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады
|
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
|
Берілген сурет бойынша өз пікірлеріңмен бөлісіңдер. «Ғарыштық аппарат» туралы түсініктеріңді ортаға салыңдар.
|
«Ғарыштық аппарат» туралы түсініктеріңді ортаға салады.
Дүние жүзіндегі тұңғыш ғарыштық аппарат – Жердің жасанды серігі 1957 жылы 4-қазанда, ал ұшқышпен басқарылатын тұңғыш ғарыштық аппарат – «Восток» кемесі 1961 ж. 12-сәуірде Байқоңыр ғарыш алаңынан ұшырылған.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
Берілген суреттер бойынша өз пікірлерін айтады
Оқушылар өз түсініктерін ортаға салады.
|
Оқулық
8 -сынып
Атамұра
|
|
«Тілдік бағдар» Сөздердің байланысу түрі жанасу.
Жанасу-орны жағынан басыңқы сөзбен қатар тұратын атау тұлғадағы басыңқы сөздің алшақ тұрып-ақ еркін байланысуы.Жанасу сөйлем ішінде,қабысу сияқты орын тәртібі тәсіліне сүйенеді.Алайда мұның сөйлем ішінде сөз бен сөзді тіркестіруде ерекшелігі де бар.
Мысалы:Қар жапалақтап жауды.
Малшылар жайлаудан кеше келді.
|
Дескриптер:
Жанасудың өзіндік белгілерімен танысады.Мысал келтіріп, дәлелдейді.
|
|
Оқулық
8-сынып
Атамұра
Жұмыс дәптерлері
|
Жұптық жұмыс
2-тапсырма.
|
1-жұп.
Мәтіннен сөз тіркестерін теріп жазыңдар.Байланысу түрін ажыратыңдар.
2-жұп.
Қабысу мен жаңасуды салыстырып,венн диаграммасын толтырыңдар.
3-жұп. Ғарышты игеру үшін, ғарыш аппаратын жасау үшін қандай жабдықтар қолданылып, қандай жұмыс атқарылатыны туралы ғылыми эссе неесе мақала жазу.
3-тапсырма. Берілген сөйлемдерден жанасы байланысқан сөз тіркестерін табыңдар, әр сыңарын талдаңдар.
1.Ақыры қайтқан малда қайыр бар, шұбар тушаны жетектеп Шақалақ жаяулатып ауылға тартты ғой.(Ш.М)
2.Мұның өтірік,шынын айыру үшін құйылыстан шағып жоғары өрлеген адам біледі.( Б.М )
3.Арбақай мүйіз арқарлар,тоң,ерек мойын құлжалар,тағылығы шектен асар асау тауешкі,таутекелер,тарлан тасты тарғыл шұбарлап безеген сулар.(І.Ж
4-тапсырма. Берілген үлгі бойынша сөз тіркестерін құраңдар.
1.Сын есім-зат есім
2.Есімдік-зат есім
3.Үстеу-етістік
|
1-жұп.Ғарыштық аппарат,техникалық құрылғылыр,гравитвциялық әскер, ғарыштық кемелер. (қабысу)
Жердің әсері, айдың серіктері, жердің серігі (матасу)
2-жұп.Қабысу мен жаңасуды салыстырып, венн диаграммасын толтырады.
3-жұп. Ғарышты игеру үшін,ғарыш аппаратын жасау үшін қандай жабдықтар қолданылып, қандай жұмыс атқарылатыны туралы ғылыми эссе неесе мақала жазады.
3-тапсырма. Берілген сөйлемдерден жанасы байланысқан сөз тіркестерін табады,әр сыңарын талдайды.
Жаяулатып ауылға тартты, мұның өтірік, шынын айыру, құйылыстан шықты.
4-тапсырма.Қиыса, қабыса және матаса байланысқан сөз тіркестерін тауып, кестеге орналастырады.
1.Сын есім-зат есім :
Үлкен терезе,қызықты кітап,алыс жол,әдепті оқушы.
2.Есімдік-зат есім: Әрбір адам,бүкіл халық,бұл оқушы.
3.Үстеу-етістік. Әдейі сұранды,танертеннен кетті,ала жаздай еңбектенді,күні-түні оқыды,тауға қарай өрмеледі.
|
|
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
|
Үйге тапсырма: Сөздердің байланысу түрлеріне мысалдар жазу.
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни белсенділігі бойынша бағаланады.
|
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.
|
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.
|