«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Кең ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық  мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Кенское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі. 32+45, 77-32 Менің мектебімдегі дене шынықтыру сабағы.

21.11.2019

 

Оқу мақсаттары

2.1.1.4. санаудың  ірі бірлігі – жүздікті құрастыру: 1000 – ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру.

Сабақтың

мақсаттары

 

 

 

 

 

Барлық оқушылар:

екі таңбалы сандармен жазбаша есептеуді жəне тексеруді орындайды.

Көпшілік оқушылар:

жазбаша тəсілмен қосу жəне азайту алгоритмін қолданады.

Кейбір оқушылар:

Барлық есептеулерді қатесіз орындайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Екі таңбалы сандарды алгоритм бойынша жазбаша тəсілмен қосуды жəне азайтудың тəсілдерін түсіндіреді. 

Пəндік лексика жəне терминология.

Ондық арқылы ауыспай, екі таңбалы сандарды жазбаша қосу жəне азайту тəсілдері алгоритмі. 

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер.

Талқылау.

Жазбаша қосу жəне азайту тəсілдерін пайдалана отырып, өрнектердің мəндерін табыңдар.

Жазбаша тəсілмен қосу жəне азайту алгоритмін түсіндіріңдер.  

Жазу.

Екі таңбалы сандар, жазбаша есептеулер тəсілдерін жазу. 

Тірек білім

Екі таңбалысан моделі, екі таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу. 

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-əрекет

Ресурстар

0–3

 

 

 

Ынталандыру.

Мұғалім оқушылармен бірге оқулықтағы 1-тапсырманың иллюстрациясы бойынша дене шынықтыру сабақтарын талқылайды.

  • Балалар  дене шынықтыру пәнінің қандай пайдасы бар?
  • Ал, дене шынықтыру сабағында немен айналысасыңдар?

       Оқушылар өз əсерімен бөліседі (уақытты таза өткізген жақсы), дене шынықтыру сабақтарында немемен айналысатыны туралы айтады (саябақта жүгіреміз, ұзындыққа секіреміз, қимылды жəне спорт ойындарын ойнаймыз).

  • Математика пәнінің қандай мүмкіндіктерін дене шынықтыру сабақтарында қолдануға болады?

    Сұхбат барысында оқушылар математиканың қандай мүмкіндіктерін (спорттағы жетістіктердің нəтижелерін өлшеу жəне салыстыру) дене шынықтыру сабақтарында қолдануға болатынын нақтылайды. 

  • Балалар тағы қандай спорт түрлерін білесіңдер?

Оқулық.

 

 

4–6

 

Өзектендіру. 

53

54

59

70

73

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Жұптық жұмыс»  

  • Балалар суретке мұқият қараңдар.
  •  Жалаушалардағы өрнектердің мəндерін есептеп шығарып, қай жалауша кімге тиесілі екенін анықтаңдар.
  •  Оқушылардың мəреге жету кезектілігін айқындаңдар.

Есептеген кезде оқушылар разрядтық қосылғыш арқылы ауыспай, екі таңбалы сандарды қосу мен азайтудың ауызша тəсілдерін, екі таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеуді, екі таңбалы сандардың үлгілерін пайдаланады.

  • Ендеше балалар бірінші жұп оқулықтағы өрнектер мәнін өсу ретімен, екінші жұп кему ретімен жабыстырыңыздар.
  • Жасалған жұмыс нəтижесі салыстырылады.

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық,

Кеспе қағаздар

       

7–11

 

Мақсат қою (проблемалық жағдай).Оқушылар ұсынылған сандар үлгілерінің көмегімен амалдарды  қалай орындауға болатынын түсіндіреді. 

  • Балалар осы өрнектердің мәнін жазбаша тәсілмен де табуға болады.
  • Ол үшін тақтаға назарымызды аударайық

\электронды оқулық қосылып, түсіндіріледі\

54+23, 77-23

32+45, 77-32

  • Ондықтарды ондықтардың астына, бірліктерді бірліктердің астына жазамын. Алдымен бірліктерді қосамын:  2+5=7
  • 7-ні бірліктердің астына жазамын.
  • Ондықтарды қосамын:
  • 3 онд+4 онд =7 онд
  • 7-ні ондықтардың астына жазамын.
  • қосындының мәні 77-ге тең
  • Ондықтарды ондықтардың астына, бірліктерді бірліктердің астына жазамын. Алдымен бірліктерді азайтамын:  7-3=4
  • 2-ні бірліктердің астына жазамын.
  • Ондықтарды азайтамын:
  • 7 онд-2 онд =5 онд
  • 5-ні ондықтардың астына жазамын.
  • қосындының мәні 77-ге тең

 /азайту амалы да осылай есептеледі/

Оқулық

Электронды оқулық

 

 

 

 

 12–29

 

Түсіндіре отырып бастапқы бекіту.

Оқушылар 3-тапсырманы баған түрінде жазып, түсіндіре отырып санайды, тексеруді орындайды Тапсырманы тақтада орындау.

    36+23             59-23          89-28          51+23

    43+25             63-21          57+22         72-21

    75+23             67-36          59-45           86-33

     98-65              44+42          43+24         54+25

Топтық жұмыс

Сергіту сәті /қимыл-қозғалысқа қатысты/

 

Оқулық.

 

 

30–40

 

Жаңаны қолдану.

Өзіндік жұмыс:Оқушылар дəптердегі 1-тапсырманы алгоритмге сəйкес  сандарды бағанмен жазып, түсіндіре отырып орындайды.

 Аяқтағаннан кейін «қосу» амалын орындау дұрыстығы азайту арқылы, ал «азайту амалын» орындау дұрыстығы қосу арқылы орындалатынын түсіндіре отырып, тексеру жүргізеді. 

Тапсырма орындалғаннан кейін мұғалім оқушыларды жетістік өлшемдерімен таныстырады. Оқушы сəтті орындаған тапсырманы бағалайтын өлшемнің тұсын  бояйды.

Бағалау критерийі.

Есептеулерді бағанмен дұрыс жаза аламын.

Ондықтан аттамай қосу жəне азайту алгоритмін қолдана аламын.

Жауапты оқимын.

Тексеру жүргіземін.

Дəптер, оқулық.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

41–45

 

Рефлексия.

  • Балалар бүгін біз қандай тақырыппен таныстық?
  • Екі таңбалы сандарды қалай қосамыз?
  • Екі таңбалы сандарды қалай азайтамыз?

«ВАК» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақ-жауап

кесте

 

 

 

Просмотров: 919


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст