«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Кең ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық  мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Кенское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Хабарлы сөйлем. (Тауға саяхат)

21.11.2019

Сабақтың  тақырыбы

Хабарлы сөйлем. (Тауға саяхат)

Күні: 18.11.2019

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (ОБ сілтеме)

2.1.2.1 – мәтін нің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің

мазмұнын болжау

2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою

2.4.2.6. – сөйлемдегі бір – бірімен байланысып тұрған сөздерді табу

Жетістік критерийлері

Оқушылардың барлығы :Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.  Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көпшілігі:

Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.      

Оқушылардың кейбіреуі:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Сөздік қор

Мектеп, мектеп ережесі, үзіліс кезіндегі ереже,табиғат аясына саяхат. 

Құндылықтарды дарыту

 

 

Мектептегі ережелерді сақтай отырып, оқушы бойында әдептілік, мәдениетті болу,топтық, ұжымдық жұмыс барысында  сыйлау және зияткерлік әдептері қалыптасады.

Пәнаралық байланыстар

Белсенді тақтадан суретті қарау арқылы АКТ пәнімен байланыс,музыка желісімен сергіту сәтін орындау арқылы музыка пәнімен байланыс, үзіліс кезіндегі ережелерді,табиғат аясына саяхат туралы әңгімелеу арқылы әдебиеттік оқу пәнімен байланысады.

Алдыңғы меңгерілген білім

Оқушылар мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастыру, жауап беру, мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтауды үйренді. Сөйлемнің тыныс белгілерімен таныс. .Берілген тақырып немесе сұрақ бойынша түрлі дереккөзден ақпарат алуға машықтанды.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар

Сабақтың басы

   1 – 5 минут

(Т)Шеңбер құру.

Қуан, шаттан, алақай,

Күліп шықты күн бүгін!

Қайырлы күн ,достарым,

Қайырлы  күн, қонақтар!

(ӨЖ) «Мектепте маған ұнайды, себебі,....»

Оқушылар шеңбер бойы сөйлемді өз ойымен аяқтау.

(Т)Топқа бөлу.

Асық арқылы топқа бөлу. Әр оқушы дорбадан асық алады. Асықтың түсіне байланысты топқа бөлінеді.

 

Күннің суреті бейнеленген слайд.

 

 

 

 

Топ ережесі жазылған слайд.

Сабақ ортасы 

 6 – 30 минут

(Ж Т)«Жариялау» әдісі арқылы өз ойларын айту.

  • Сөйлем дегеніміз не?
  • Хабарлы сөйлем дегеніміз?

 (Т, МК) Тау туралы бейнеролик қарау.

33 - жаттығудағы мәтінді тізбектеп оқыту, іштей оқыту.

Дәптермен жұмыс

Мәтіннен хабарламаны тауып, көшіріп жазу.

Хабарламаның мәтіннен өзгешелігін табу

(Ж Ж)

34-жаттығу Хабарламаны оқы. Оларда не туралы хабарланған?

Сергіту сәті. Музыка ырғағымен сергіту сәті орындалады.

 (Ө,ҚБ)Тапсырма:Сөйлемдердің соңынан тиісті тыныс белгісін қой.

1.Күн суыта бастады 

2.Алақай, мектебімізде «Алтын күз» мерекесі өтеді

3.Аяжан, мерекеге келесің бе       

4.Кешікпей келейік

Бағалау критерийі:

Дескриптор:

- Сөйлемді ажыратады.

- Сөйлем соңына тыныс белгілерін дұрыс қояды

--Айтылу мақсатына қарай сөйлем түрлерін ажыратады;

-Сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгісін қояды.

(Т) "Кір жайылған жіп" әдісі.

Тапсырма:Орны ауыстырылып берілген  сөздерден сөйлем құрастыр.  Сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгісін қой.

1.Әсел,айтады,ән,Отан, туралы

2.тартады. Болат, домбыра

3.концерт, қоясыңдар, Сендер, ма

4.қандай, керемет, Даусы

Бағалау критерийі:

Дескриптор:

- Сөйлем құрайды.

- Сөйлемді бас әріптен бастап жазады.

- Сөйлем соңына тыныс белгілерін дұрыс қояды

-Берілген сөздерден дұрыс сөйлем құрастырып жазады;

- Сөйлемді бас әріптен бастап жазады;

-  Сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгісін қояды.

 

Сабақты қорыту

    Балалар «қазақ тілі» елінде бір  оқиға болыпты. Ондағы барлық сөйлемдегі тыныс белгілер мен сөздер араласып кетіп, шатысып түсінісе алмай жатыр екен. Оларды ажыратып орындарына қоюға көмектесейік. Онда әрбір сөйлемді тиісті дауыс ырғағымен оқып, өз белгілерінің тұстарына қояйып, тыныс белгілердіде қояйық. Біз сөйлемді дер кезінде дұрыс ажырата білдік. Енді осы сөйлемдерге назар аударайық.

1. Менің балаларым сабақты толық түсінді ме?
2. Мен мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап бере  аламын ба?
3. Сабақ аяқталды.

Кеспе қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

Қалыптастыруы бағалаудың тапсырмасы жазылған кеспе қағаздар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тыныс белгісін қою.

Сабақтың соңы

35-40 минут

Үйге тапсырма :37-жаттығудағы қызылмен жазылған әріптер бойынша жұмбақты оқу.

Дәптерлеріне көшіріп жазып, шешуін табу.

(МК) Кері байланыс «Бір  +,   бір - »  

Сабақ барысында  сәтті шыққан 1 кезең,    сәтсіз шыққан 1 кезеңді  айту.

Рефлексия " Рефлексиялық  нысана"

Бағалау.

Өз-өзін  бағалау

Стикерге  өзіңе  баға  қой  немесе  сөзбен  жаз.

Көңіл-күйлерін білдіретін стикерлер

 

 

 

Сандар бейнеленген кеспе қағаздар

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
 

Қабілеті жоғары оқушыларберілген мақалдардың жалғасын бірден тауып, дұрыс айтып, ережелерді жаза алады.

топтық тапсырмада жауаптарын бақылау арқылы оқушылардың сабаққа  қандай дәрежеде қатысқанын бағалау,тақырыпқа сай  қажет сөздерді таңдай алу,қажетті сөздерді дұрыс  қолдана білуі.

 

Оқушылармен сергіту сәтін өткізу арқылы денсаулығын қадағалауға және сабақ барысында қауіпсіздік техникасын сақтауларын ескертіп отыру.

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

 

 

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

 

           

 

 

 

 

Просмотров: 2116


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст