«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Кең ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық  мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Кенское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

5 Б сыныбында "Қасқыр мен тиін" қазақ тілінен сабақ

28.10.2019

Күні: 18.10.19

Пән: қазақ тілі мен әдебиеті

Мектеп: Кен негізгі мектебі      Мұғалім : Нұрсұлтан Д.Қ

Сынып: 5 «Б»

Қатысқандар :  2                   Қатыспағандар:0

Сабақтың тақырыбы:

Қасқыр мен тиін

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

  • Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.
  • Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу,жазба, ауызша жұмыстарды қолдану.

Сабақ мақсаттары

  • Тақырып бойынша постер жасау;
  • Жазбаша және ауызша жұмыстарды орындауда сын есімдерді ажырата білу.

Ойлау деңгейлері

білу,қолдану.

Бағалау критерийі

постер жасайды;

сын есімдерді ажырата  алады;

Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика мен терминология: мейірімді, залым,әдемі, сұлу, жақсы,жаман,сұр, ақылды т.б.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: тиін, қасқыр, бұтақтан бұтаққа, әлсіз аң,өмір сүреді.

Құндылықтарды дарыту

тақырыпты өту барысында оқушылардың бойында, елін сүюге, Отанын қорғауға деген қамқорлықтары артады. Жан-жануарларды аялай білуді үйренеді.

Пәнаралық байланыс

биология,әдебиет

Акт қолдану дағдылары

интербелсенді тақта, дыбыс құрылғылары.

Алдыңғы білім

Қызыл кітап, жан – жануарларды қорғай білу, зат есім, сын есім, жіктік, тәуелдік жалғаулары.

Жоспар

уақыт

ұйымдастырылған іс-әрекет

Ресурс

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10мин

Амандасу.

Ұйымдастыру кезеңі.

Үй тапсырмасы.

Әдіс: «Мозайка»

Нұсқау: өткен тақырып бойынша берілген төрт сұраққа жауап беру арқылы жаңа тақырып анықталады. Дұрыс жауап беру арқылы сурет ашылады. Суретте жаңа тақырыптың атауы болады.

             мен                   

Сұрақтар:

  1. «Красная книга» сөзінің аудармасы және ол не туралы?
  2. Зат есімнің сұрақтарын ата?
  3. Сын есім дегеніміз не? Сұрағын ата?
  4. Өзің білетін жан-жануарлар, аңдарды қазақша атауларымен ата. Мысалы, қоян...

ҚБ: «Бағалау парақшасы» арқылы жүзеге асады.

Кері байланыс:«БЛОБ ағашы»

 

 

Жаңа сөздер. Оқушылар тақтадан жаңа сөздерді оқып, қайталайды.

тиін-белка

өмір сүреді-живет

бұтақтан - ветвь

залым-коварный

ашулы-гневный

жалыну-умолять

 

Тапсырма№1

Әдіс: «Не қандай?»

Постерді толықтыр. Жеке жұмыс.

Қажетті сөздер: мейірімді, залым, әдемі, сұлу, жақсы, жаман, сұр, ашуланады, ашуланбайды, ақылды, ақылсыз.

 

қандай?                                                            қандай?

 

Дескриптор:

  • Берілген сөздерді пайдаланып,сұраққа жауап беріңіз;
  • Диаграмманы дұрыс толтырыңыз.

ҚБ: Дескриптор арқылы

 

Тапсырма№2

Әдіс: Дұрыс/бұрыс, true/fals.

Ақпарат

Дұрыс

Дұрыс емес

1

сұр тиін

 

 

2

мейірімді қасқыр

 

 

3

кішкентай қоян

 

 

4

қу түлкі

 

 

5

кішкентай піл

 

 

6

қара қой

 

 

7

көңілді маймыл

 

 

8

үлкен сиыр

 

 

 

Дескриптор:

  • берілген ақпаратты мұқият оқыңыз;
  • ақпараттың дұрыс, дұрыс еместігін дұрыс белгілеңіз.

ҚБ: Өзара бағалау. Жұлдызша арқылы.

 

Сергіту сәті.«Пантомимо»

Оқушылар берілген қағаздарды таңдау арқылы кезекпен-кезек, алынған суреттерді бір-біріне іс-әрекет арқылы түсіндіреді. (әр оқушыға 5 суреттен)

 

 

 

 

 

Тапсырма№3

Дәптермен жұмыс. Оқулықтағы 9-тапсырма.

Орманда көңілді (қоян, тиін,аю) өмір сүреді. Тиін (тастан тасқа, бұтақтан бұтаққа, таудан тауға) секіреді. Тиін (ұйықтап жатқан, жүрген, секірген) қасқырдың үстіне құлайды.Қасқыр (қуанады,көңілденеді, ашуланады).Тиін қасқырға (жылайды, құлайды, жалынады). Тиін қасқырға «Мені (көрші, айтшы,жіберші)!»-дейді. Қасқыр тиінді (ұрады,жібереді, жібермейді)

Дескриптор:

  • Үш нұсқадан қажетті дұрыс сөзді таңдап, жазыңыз.

ҚБ: бағалау парақшасы арқылы.

Мақсатқа оралу.

Кері байланыс:«БЛОБ ағашы»

 

Үй тапсырмасы:жан-жануарлар туралы, сын есімдер қатысқан,5 мақал-мәтел жазып келу.

 

 

 

слайд, мозайка суреттері.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

слайд,сурет,карточкалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

кесте

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

карточка,слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

карточкалардағы сурет

 

 

 

 

 

оқулық, А4

       

Қосымша ақпарат

Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?                     Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

 

 

 

 

 

Рефлексия

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

       

 

 

Күні: 18.10.19

Пән: қазақ тілі мен әдебиеті

Мектеп: Кен негізгі мектебі      Мұғалім : Нұрсұлтан Д.Қ

Сынып: 5 «Б»

Қатысқандар :  2                   Қатыспағандар:0

Сабақтың тақырыбы:

Қасқыр мен тиін

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

  • Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.
  • Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу,жазба, ауызша жұмыстарды қолдану.

Сабақ мақсаттары

  • Тақырып бойынша постер жасау;
  • Жазбаша және ауызша жұмыстарды орындауда сын есімдерді ажырата білу.

Ойлау деңгейлері

білу,қолдану.

Бағалау критерийі

постер жасайды;

сын есімдерді ажырата  алады;

Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика мен терминология: мейірімді, залым,әдемі, сұлу, жақсы,жаман,сұр, ақылды т.б.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: тиін, қасқыр, бұтақтан бұтаққа, әлсіз аң,өмір сүреді.

Құндылықтарды дарыту

тақырыпты өту барысында оқушылардың бойында, елін сүюге, Отанын қорғауға деген қамқорлықтары артады. Жан-жануарларды аялай білуді үйренеді.

Пәнаралық байланыс

биология,әдебиет

Акт қолдану дағдылары

интербелсенді тақта, дыбыс құрылғылары.

Алдыңғы білім

Қызыл кітап, жан – жануарларды қорғай білу, зат есім, сын есім, жіктік, тәуелдік жалғаулары.

Жоспар

уақыт

ұйымдастырылған іс-әрекет

Ресурс

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10мин

Амандасу.

Ұйымдастыру кезеңі.

Үй тапсырмасы.

Әдіс: «Мозайка»

Нұсқау: өткен тақырып бойынша берілген төрт сұраққа жауап беру арқылы жаңа тақырып анықталады. Дұрыс жауап беру арқылы сурет ашылады. Суретте жаңа тақырыптың атауы болады.

             мен                   

Сұрақтар:

  1. «Красная книга» сөзінің аудармасы және ол не туралы?
  2. Зат есімнің сұрақтарын ата?
  3. Сын есім дегеніміз не? Сұрағын ата?
  4. Өзің білетін жан-жануарлар, аңдарды қазақша атауларымен ата. Мысалы, қоян...

ҚБ: «Бағалау парақшасы» арқылы жүзеге асады.

Кері байланыс:«БЛОБ ағашы»

 

 

Жаңа сөздер. Оқушылар тақтадан жаңа сөздерді оқып, қайталайды.

тиін-белка

өмір сүреді-живет

бұтақтан - ветвь

залым-коварный

ашулы-гневный

жалыну-умолять

 

Тапсырма№1

Әдіс: «Не қандай?»

Постерді толықтыр. Жеке жұмыс.

Қажетті сөздер: мейірімді, залым, әдемі, сұлу, жақсы, жаман, сұр, ашуланады, ашуланбайды, ақылды, ақылсыз.

 

қандай?                                                            қандай?

 

Дескриптор:

  • Берілген сөздерді пайдаланып,сұраққа жауап беріңіз;
  • Диаграмманы дұрыс толтырыңыз.

ҚБ: Дескриптор арқылы

 

Тапсырма№2

Әдіс: Дұрыс/бұрыс, true/fals.

Ақпарат

Дұрыс

Дұрыс емес

1

сұр тиін

 

 

2

мейірімді қасқыр

 

 

3

кішкентай қоян

 

 

4

қу түлкі

 

 

5

кішкентай піл

 

 

6

қара қой

 

 

7

көңілді маймыл

 

 

8

үлкен сиыр

 

 

 

Дескриптор:

  • берілген ақпаратты мұқият оқыңыз;
  • ақпараттың дұрыс, дұрыс еместігін дұрыс белгілеңіз.

ҚБ: Өзара бағалау. Жұлдызша арқылы.

 

Сергіту сәті.«Пантомимо»

Оқушылар берілген қағаздарды таңдау арқылы кезекпен-кезек, алынған суреттерді бір-біріне іс-әрекет арқылы түсіндіреді. (әр оқушыға 5 суреттен)

 

 

 

 

 

Тапсырма№3

Дәптермен жұмыс. Оқулықтағы 9-тапсырма.

Орманда көңілді (қоян, тиін,аю) өмір сүреді. Тиін (тастан тасқа, бұтақтан бұтаққа, таудан тауға) секіреді. Тиін (ұйықтап жатқан, жүрген, секірген) қасқырдың үстіне құлайды.Қасқыр (қуанады,көңілденеді, ашуланады).Тиін қасқырға (жылайды, құлайды, жалынады). Тиін қасқырға «Мені (көрші, айтшы,жіберші)!»-дейді. Қасқыр тиінді (ұрады,жібереді, жібермейді)

Дескриптор:

  • Үш нұсқадан қажетті дұрыс сөзді таңдап, жазыңыз.

ҚБ: бағалау парақшасы арқылы.

Мақсатқа оралу.

Кері байланыс:«БЛОБ ағашы»

 

Үй тапсырмасы:жан-жануарлар туралы, сын есімдер қатысқан,5 мақал-мәтел жазып келу.

 

 

 

слайд, мозайка суреттері.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

слайд,сурет,карточкалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

кесте

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

карточка,слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

карточкалардағы сурет

 

 

 

 

 

оқулық, А4

       

Қосымша ақпарат

Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?                     Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

 

 

 

 

 

Рефлексия

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

       

 

 

 

Просмотров: 1349


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст