«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Кең ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық  мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Кенское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

20-ға дейінгі қосу және азайту / Сүт өнімдері

14.04.2022

«Кең ауылының негізі орта мектебі» КММ

105 -сабақ.

Бөлімі:

4А. Күнделікті өмірдегі есептеулер

Педагогтің аты-жөні:

Оразқызы Қымбат

Күні:

13.04.2022 жыл

Сыныбы:

Қатысушылар саны: 4

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

20-ға дейінгі қосу және азайту / Сүт өнімдері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.1.2.5 20 көлеміндегі біртаңбалы мен екітаңбалы сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау;

1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдану;

1.5.1.4 санды бірнеше бірлікке арттыру, кеміту, айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару;

1.5.1.3 қосынды және қалдықты табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құрастыру және шығару;

Сабақтың мақсаты:

20-ға дейін қосуды және 20-дан азайтуды үйренесің.

Сабақтың барысы:

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Қызығушылықты ояту

0-3

Оқушылармен амандасау.

Сабаққа дайындықтарын тексеру

Оқушыларды түгендеу

Кезекші оқушы жауап береді

 

Оқулық.

Дәптер

қалам

4-7

Өзектендіру.

10-нан азайтуды «Үндемес» ойыны түрінде ұйымдастыруға болады. Оқушылар жауапты мұғалімге қиықшадан көрсетеді.

10-2= 8          10-5=5            10-7=3           10-8=2

10-6= 4          10-4=6            10-1=9           10-3=7

Оқушылар есептеп, жауабын қиықшадан көрсетеді.

Оқушылардың білімі мадақтау арқылы бағаланады

«Үндемес»

ойыны

 

8-10

Мақсат қою (мәселелік жағдаят).

Сабақтың тақырыбымен, мақсатын айту

Мұғалім оқушылармен сүт өнімдері туралы әңгіме жүргізеді.

 

 

оқулық

Мағынаны тану

10-15

Жаңаны ашу.

Оқулықтағы 1-тапсырманы орындауды ұсынады.

Сырым йогурттарды санады. Мысалдарға қара. Оған есептеуге көмектес.

Мұғалім 14+6  және 20–6 жағдайларын талдауға ерекше көңіл бөледі. Мынандай үлгі шығады:

Бұған  10-нан азайту және 10-ға дейін қосу үлгілері көмектеседі.

Мұғалім 12+8 және 20–8 жағдайларын талдауға ерекше көңіл бөледі. Мынандай үлгі шығады:

Осы үлгілер негізінде есептеуді орындайды.

7+3=10                                    10-9=1

17+3=20                                  20-9=11

10-нан азайту және 10-ға дейін қосу үлгілері негізінде 14+6  және 20–6 жағдайларын түсіндіреді.

Есептеуді орындайды.

7+3=10               10-9=1

17+3=20             20-9=11

 

Оқулық.

 

15-20

Жаңаны қолдану «Өзіндік жұмыс»

Оқулықтағы №2 тапсырманы  дәптерлеріне өз бетімен орындайды.

 

Тапсырманы өз бетімен орындайды.

10-3=7               10-5=5

20-3=17             20-5=15

Оқушылар тапсырманы орындау деңгейіне байланысты смайликтер береді

Оқулық.

Дәптер.

20-25

Жұппен жұмыс:

Оқулықтағы №3 тапсырманы жұппен орындайды.

Есепте. Балалар не сатып алды?

 

50-30-5-5=10 (Әлия қаймақ сатып алды)

15+5-7-10=3 (Сырым сүт сатып алды)

 

Жұптар бір-бірлерің тексеріп, «Бас бармақ» әдісімен бағалайды

Плакат,

маркер

25-30

Оқып-үйренгенді меңгергенін тексеру

Дәптердегі №1 тапсырманы орындауды ұсынады.

Сан қатарын пайдаланып, есепте.

№2.Боя

 

 

Есептеуді орындайды.

Өз білімін бағалау үшін   дәптердің жиегіндегі бағдаршамды бояйды.

Баспа  негіздегі жұмыс дәптері

 

 

30-40

Сергіту сәті:

 

 

 

«Топтық жұмыс»

Оқулықтағы №5 тапсырма.

Үш түрлі сүт тағамының қосындысынан 10 саны шығатындай жинақ құр.

 

 

 

 

«Кір жинау» әдісі

Оқушылар есептерді шығарып, қыстырғыштарды қыстырып қояды.

Ноутбуктан сергіту сәті қосылады, оқуышлар соңы қайталап жасайды.

 

 

5+4+1=10

3+2+5=10

6+1+3=10

 

 

 

 

 

10+5      20-10

10+6      18-5

10+7      17-4    

10+8      16-3

10+9      15-4

10+4      19-6

 

 

 

 

Топтағы оқушыларға тапсырманы орындау деңгейіне байланысты смайликтер беріледі

 

Оқушылар бір-бірлерің тексеріп, «Бас бармақ» әдісімен бағалайды

ноутбук

 

 

 

Оқулық.

Дәптер.

Плакат

 

 

 

 

 

 

 

Қыстырғыштар

Рефлексия

40-45

«Алмаағашы» әдісі.

Оқушыларға екі түсті “алма” беріледі. Оны алма ағашына ілу керек.

Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл  күйім көтеріңкі.

Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл күйім жоқ. 

 

Сабақ соңында қалаған түсті алманы Алма ағашына іледі.

 

«Алма ағашы» әдісі.

Просмотров: 1004


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст