Тренинг тақырыбы |
Жеке тұлға тәрбиелеуде ата-ана мен мектеп арасындағы байланыс (ата-аналарға арналған тренинг) |
|||
Мақсаты |
балаға тәрбиелік ықпалын арттыру.
олардың бала тәрбиесіндегі мүмкіндіктерінің жоғары екенін, баламен қарым – қатынасты жақсарту
|
|||
Күтілетін нәтиже |
|
|||
Түйінді идеялар |
Жастар арасындағы құқықбұзушылық пен қылмыстың алдын алу үшін отбасы мен мектеп ұжымдасып іс – қимыл жасауға жағдай тудыру |
|||
Іс-әрекет |
Мұғалім әрекеті |
Тыңдаушының әрекеті |
Бағалау |
|
Топтастыру |
Тренингке келген қонақтармен сәлемдесу.Тренинг тақырыбы мен мақсатымен таныстырып, «Қорап» жаттығуын ойнаймыз. |
Ата – аналар тренинг тақырыбымен танысқан соң.Мұғалім нұсқауымен бөлінген топтар ортада орналасқан үстелдерге жайғасады. |
|
|
1 тапсырма Постер қорғау |
1.«Патшалықтың таңбасы» жаттығуы. 2.«Біздің сезімдер» тапсырмасы Көрініс: «Мен» 1.Ата-аналар патшалығы Осындай жағдай неге? Қай кезде орын алады? 2.Ұстаздар патшалығы Осы жағдайды қалай жоямыз? |
Ата – аналар топтары мұғалім берген тапсырманы бірігіп топта орындайды. Белгіленген уақыттан соң топ арасынан бір адам немесе топ бірігіп орындаған постерін қорғайды |
Жетістіктер мен кедергілер кестесі бойынша топтар бір біріне кері байланыс береді |
|
|
|
|
|
|
2 тапсырма Жағдаяттар |
Мұғалім сөзі: «Баланың ісі шала», «Балаң нашар болса, түйенің үстінен ит қабады» демекші, кейде балаға ұрсуға тура келеді. Сіз балаңызға не деп ұрсасыз? Деген тақырыпта патшалықтарға жағдаяттық тапсырмалар тарату
Топтар берілген тапсырма бойынша белгіленген уақыт ішінде сахналау жасап ортада таныстырады |
Топтар алған тапсырма бойынша топ ішінде кеңесіп,сахналық көрініс көрсетіп,өз түйінді ойларымен таныстырады |
Жетістіктер мен кедергілер кестесі бойынша топтар бір біріне кері байланыс береді |
|
|
|
|
|
|
Сергіту сәті |
«Айналмалы шеңбер» топта отырған барлық қатысушылар шеңбер болып отырады. Сізге қонаққа бір кісіні шақыру мүмкіндігі берілді. Бүгін сіз қонаққа кімді шақырар едіңіз? Мен кімге гүлді ұсынамын сол кісіден бастайық.Қорытынды сөзді мұғалім айтады: Яғни бұл әдістен біздің түйгеніміз, барлығымыздың сағынған бір кездескіміз келетін қимас адамдарымыздың бар екенін сезіну болатын. |
Сергіту сәтіне барлық адам қатысып,жаттығу соңында ой-сезімдерін айтады |
|
|
Қорытындылау Рефлексия |
Жиналыс соңында әр топ негізгі тақырып баланың тәртібі мен тәрбиесін жақсарту үшін аса маңызды ата – ана мен мектеп арасындағы ықпалдастықты қалай жақсартсақ болады деген сұрақ аясында 1қорытынды ойларын айтады. Ата-аналар баланы тәрбиелегенде дәл өзіндей етіп тәрбиелеуге тырыспау керек, олар баланы өзінен де күшті етіп тәрбиелеуге тиіс. Өйткені, олардың заманы ата-аналарының заманына қарағанда анағұрлым күрделі де талабы жоғары болатынын ұмытпаған жөн.
|
Ата аналар ата – ана мен мектеп арасындағы ықпалдастықты қалай жақсартсақ болады деген сұрақ аясында 1 тен кем емес қорытынды ойларын айтады |
|
|