«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Кең ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық  мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Кенское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2020-2021 оқу жылына Кен ауылының «Негізгі орта мектебі» КММ оқу-тәрбие жұмысының қорытындысы

03.06.2021

Кен ауылының «Негізгі орта мектебі» КММ

2020-2021 оқу жылы бойынша

әдістемелік  жұмысының есебі. 

 

Әдістемелік тақырыбы:   «Нәтижеге бағдарланған оқыту-білім сапасын

                                               арттыру негізі»;

                                                «Направленное обучение на результат – основа

                                                улучшения качества знаний»

 

Мақсаты:               Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау арқылы білім

                              алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында

                              тұрғанын, қандай бағытта даму керек және қажетті деңгейге

                              қалай жету керек екендігін анықтай алады.                                             

Міндеттері:              1. ҚР Білім туралы Заңын жүзеге асыру.

                                   2. ҚР білім беру стандартына сәйкес білім беру.

                                   3. Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін жетілдіру үшін жағдай

                                  жасау. 

 

Нәтиже және табыс критерийлері:

  • мұғалімдер сабақтарында оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолданады;
  • оқу белсенділігі төмен оқушылардың оқуға деген ынтасы артады;
  • бағалау нәтижелерін ескере отырып,  оқытудың мазмұны өзгереді;
  • оқушылар өздерін-өздері бағалай алады және өздерінің оқуын қалай жақсартуын біледі;
  • оқушылардың сабаққа көзқарасы өзгереді;
  • ортақ шешімге келеді;
  • әр оқушы өзін еркін ұстайды;
  • оқу сапасын көтеруге ықпал етеді;
  • сыныпта өзара ынтымақтастық орнайды;
  • топтық жұмыста белсенділік жоғарылайды.

 

  Работа методического совета, методических объединений

      Оптимальность структуры методической работы в Кенской ОШ является оказание помощи учителям, классным руководителям в улучшении организации обучения и воспитания школьников,обобщение и внедрение ППО, повышение профессиональной педагогической квалификации преподавателей школы.

     В течение всего года необходима методическая учеба.Чтобы рационально использовать время учителя, мы выбрали понедельник днем всех заседаний,собраний,семинаров,кружков для учителей. Учителя ведут методические тетради,в которые на методических семинарах записывают всю необходимую и новую для них информацию. Кроме тетрадей у каждого учителя есть методическая папка по сбору методического материала и с рекомендациями по составлению авторской программы,портфолио, научно-исследовательской работы.Каждый учитель составляет на год план самообразования и индивидуальный план методической работы.

  Кең ауылының « Негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде

2020-2021 оқу жылы нәтижеге бағдарланған әдістемелік жұмыс ұйымдастырылды, жоспары құрастырылып, жұмыс жүргізілді.

Әдістемелік жүмысты ұйымдастыруда төмендегі бағыттар басшылыққа алынды:

 1.Мектеп мүғалімдерінің біліктілігін көтеру жүйесі, педагогтық шеберлікті, кәсіптік деңгейін жоғарлатуға  бағытталған және педагогтарды шығармашылық потенциалын көтеруді көздейді.

 2.Мектептің әдістемелік қызметін жетілдіру – ол педагогтардың кәсіптік дамуын қолдауға арналған.

 3.Озық тәжірибені оқып үйрену, тарату.

 4.Педагогтардың жаңашыл қызметтері – мектептің оқыту үрдісінің сапасын көтеруге және мұғалімдердің  ғылыми-педагогтық қызметтерін жандандыруға бағытталған.

     Мектептің әдістемелік жұмысы, мұғалімдердің әдістемелік бірлестіктерінде шоғырланған және мектептің әдістемелік кеңесі арқылы басқарылады.

Мақсаты:

Нәтижеге бағытталған білім беру мақсатында негізгі пәндер шеңберінен тысқары, жеке тұлғаның сұранысына, ерекшелігіне байланысты жеке басына бағытталған білім беру үрдісін сапалы ұйымдастыру.

Міндеттері:

1. Жеке тұлғаның дамуына барлық жағдай жасау. Оқушылардың сабақта одан тыс шараларда таным белсенділігін  ғылыми негізде дамыту бағытында жұмыс жүргізу.

2. Әрбір мұғалімнің ғылыми – теориялық білімін педагогикалық іскерлігімен, методикалық шеберлігін жетілдіре түсуге күш салу.

3. Оқытудың белсенді формалары, түрлері мен әдістерін тиімді пайдалану арқылы қазіргі кезеңде жетілдірген озық әдістерді, көрнекі құралдарды, дидактикалық материалдарды, электрондық оқулықтарды сабақтарға кеңінен еңгізіп  отыру.

4.  Оқыту мен тәрбиелеудің бірлігін нығайтуда, ғылыми негіздерін оқып - үйренуде, оқушылар білімін жан – жақты  жетілдіруде, тәрбиелеуде іскерлік көрсету.

5. Барлық пәндер бойынша оқушылардың білім сапасын арттыруға қол жеткізу.

6. Сыныптардағы әр пән бойынша ағымдағы бақылауды жүргізіп отыру, 9-сынып оқушыларын ОЖСБ-ға дайындауды қолға алу.

7.  Жас мұғалімдерге әдістемелік, практикалық көмектер бере отырып, шеберліктерін шыңдау мақсатында проблемалық семинар өткізу.

8. Озат педагогтардың іс – тәжірибелерін сабақтарда пайдалану және оқып – үйренуді қолға ала отырып, ашық көрнекі панорамалық семинар  сабақтарын көптеп өткізу.

9. Пән бірлестіктері жұмысын мұғалімдердің педагогикалық іскерлігімен кәсіби шеберліктерін жетілдіре алатындай дәрежеде  ұйымдастыру.

10. Мұғалімдерді жан – жақты зерттей отырып, сенімге ие болатын мұғалімдерді анықтау, мектепішілік, аудандық іс – тәжірибелерін  тарату.         

11. Өскелең ұрпақты демократиялы қоғамда өмір сүруге үйрету.

12. Өнер құралдары арқылы сана – сезімдері өте жоғары, дүниеге деген біртұтастық көзқарасы бар, шығармашылық іс - әрекетінде соны енгізуге, көрсетуге дайын, ұжымда өмір сүре алатын, өз мәдениет әлемімен және адамдармен тіл табыса алатын адамды  қалыптастыру.

13. Табиғатқа деген сүйіспеншілік, жанашырлық сезімдерін тәрбилеу мақсатында оқушылардың экологиялық ойлау қабілетін қалыптастыруға     ықпал ету.

14. Нарық экономикасының даму ұстанымдарына сәйкес жас ұрпақты тәрбиелеу, оларды өз орнын анықтай білетін және өз ахуалын жақсарта   алатын өзіндік өмірге дайындау.

15. Ұлттық тәрбие – білім жүйелері жағдайында тұлғаны ұлттандыру және оны танымды – ақпаратта даму ортасы арқылы жастарды тез өзгеріп тұратын қоғамда өмір сүруге үйрету.

16. ҚР Мемлекеттік Рәміздеріне оқушылардың құрметпен қарауын қалыптастыру.

17. Мектепішілік тәрбие жұмысына ата-аналардың қатысуына қолдау жасау мақсатында педагогикалық ынтымақтастықтың тиімді жүйесін дамытуды қалыптастыру. 

Жұмыстың негізгі бағыттары:

1.ҚР мемлекеттік орта білім стандартына сай оқу бағдарламасын орындау;

2.  ҚР білім саласының және Үкімет қаулылары мен заңдарын орындау.

3.  Мектепте мұғалімдер туралы мәліметтер және әдістемелік жұмыстар жинағын құрудағы инновациялық үрдісті дамыту.

4. Оқушылардың интеллектуалдық қабілетін дамытуда «Зерде» орталығының жұмысына қатысу.

5.  «Жас ұлан» балалар ұйымы мен өзін-өзі басқару жұмысын жандандыру.

 

Качество образования предметов

 

предмет

качество

успеваемость

 

1-4 кл

5-9 кл

 

казахский язык

75

48

100

казахская литер.

88

46

100

русский язык

88

50

100

русская литература

100

50

100

английский язык

56

37

100

естествознание

78

67

100

познание мира

75

 

100

история Казахстана

 

73

100

история мира

 

73

100

математика

58

63

100

биология

 

83

100

алгебра

 

42

 

геометрия

 

42

 

физика

 

75

100

химия

 

67

100

география

 

72

100

информатика

 

73

100

 

 

Анализ кадрового потенциала

 

Задачи методической службы школы в рамках данного направления.

 

Объекты анализа

Показатели эффективности

Учителя предметники КГУ «Основной средней школы» село Кенское

79% учителей имеют высшую, первую и вторую категорию. Динамика показателя квалификационной категории положительная.

 

Кадровый состав

 

2018-2019 учебный год

2019-2020 учебный год

2020-2021 учебный год

Всего учителей

19

18

19

Молодые специалисты

1

1

1

Учителя пенсионного возраста

0

0

0

 

Уровень образования

 

2018-2019 учебный год

2019-2020 учебный год

2020-2021 учебный год

Высшее 

16

15

16

Незаконченное высшее (педагогическое)

0

0

0

Средне -специальное

3

3

3

Нет педагогического образования

0

0

0

 

Квалификация

 

2018-2019 учебный год

2019-2020 учебный год

2020-2021 учебный год

Высшая

1

1

1

Первая

6

6

3

Вторая

4

4

1

Педагог-эксперт

2

4

5

Педагог-модератор

1

0

5

Без категории

6

3

4

 

Повышение профессиональной компетентности кадров

В методическую работу входит так же постоянное повышение своего методического и профессионального мастерства на курсах повышения квалификации, на районных,областных семинарах. Так же необходимо учить педагогов делиться опытом своей работы через методические и предметные журналы, публиковать свой опыт работы,выступать перед коллегами.

Выводы:

-  внедрение в учебный процесс современных учебно-методических и дидактических

   систем обучения,систем информационного обеспечения занятий;

-  повышению профессионального мастерства;

-  применят на уроках новых технологий и их элементов;

 

 

-  проведение внутришкольной конференции, семинаров.

 

Участие в  конференциях и семинарах (цифры).

 

Учебный год

Место проведения

Формы участия в семинарах

 (выше  школьного уровня)

конкурсы

выступления

мастер-классы

Открытые уроки

2020-2021

РОО,обл УО,Республика

10

0

2

15

 

Задачи  по обеспечению готовности педагогических работников к аттестации на квалификационные категории, на соответствие занимаемой  должности в 2020-2021 учебном году:

      Цель  аттестации: определения соответствия педагогического работника к квалификационным требованиям на основе оценки его профессиональной компетентности.

     Задачи аттестаций:

 - обеспечение высокого качества кадрового состава;

 - повышение личностно - профессиональной готовности педагогического работника;

  - стимулирование к непрерывному образованию педагогического работника в рамках служебной деятельности. 

    В соответствии графика  2020-2021 учебном году аттестацию прошли на «Педагог-эксперт» квалификационную категорию - 1 учитель, «педагог-модератор» - 3 учитель.

 

Мұғалімнің аты-жөні

 

Пәні,

категориясы

1

Алимгазина А.Б.

учитель математики

2

Абельдинова А.А.

воспитатель  мини-центра

3

Мукашова А.М.

уч. начальных классов

4

Аужанова Ж.С.

уч.начальных классов

 

Выявления запроса учителей школы по направлениям и формам методического сопровождения

   В школе создана творческая группа по использованию стратегий критического мышления и учителей третьего (базового) уровня. Преподавателями проводятся уроки с использованием стратегий критического мышления и  элементами семи модулей, они участвовали в районных семинарах, выступали с докладами на школьных конференциях, семинарах.

Выводы:

Взаимопосещение уроков своих коллег способствует повышению квалификации учителей через ознакомление методов работы коллег и форм организации деятельности учащихся.

 

Проведение  постоянно действующего семинара по темам:

 

№ п/п

Темы заседаний

Формы проведения

Целевая аудитория

1

Оқушылардың ОЖСБ жетістіктері

Круглый стол

Учителя-предметники

2

Обучения критериального оценивания

Мастер-класс

Учителя-предметники

3

Мектепте білім сапасын арттыру жолдары.

Коучинг

Молдрахметова Г.А.

Мусаева Г.М.

4

Бағалау критерийлері

Коучинг

Капашова Б.Б.

Тасмағанбетова Ж.С.

 

 

Система работы с одаренными детьми

      Мектепте «Дарын»  оқушылардың ғылыми-шығармашылық қоғамы жұмыс жасайды.

 Дарынды балаларды анықтау мәселесі, бұл білім беру ұйымдарындағы балалардың танымдық және тұлғалық дамуы үшін жағдайлар жасау оларды жан-жақты дамыту болып табылады. Біздің мектебімізде дарынды балалармен жұмыс міндеттері төмендегідей:

   - оқушының тұлғалық және танымдық қабілетін дамыту;

   - оқушыларға қосымша сабақтар ұйымдастыру, білімдерін жетекшілер көмек беру арқылы    жетілдіру;

   - пәнаралық сабақтастық арқылы басты мәселеге назар аудару;

   - сабақтан тыс қоғамдық жұмыстардың маңызын арттыру. Дарынды оқушылардың тізімі жасалып , жоспары құрылды. Жетекшілер тарапынан оқушылармен жеке жұмыс атап айтқанда мектепішілік және аудандық пән олимпиадасына және оқушылардың ғылыми конференциясына жоба жазу жұмыстарын жүргізу ұсынылады.

 

«Дарынды оқушылар – біздің мақтанышымыз! »

 

Оқушының

аты-жөні

 

ФИ учащихся

Байқаудың тақырыбы

 

Название конкурса

Пәні

 

 

Предмет

Алған орны

 

Место

Мұғалімі

 

 

Учитель

1

Болатов Темірлан

Аудандық пән олимпиадасы

қазақ тілі

3 орын

Мажиманов С.К.

Аудандық Қ.Бітібаева атындағы қазақ тілі мен әдебиет олимпиадасы

қазақ тілі

3 орын

Мажиманов С.К.

«Мұра» Республикалық Білім-ғылым орталығы қазақ тілі олимпиадасы.

қазақ тілі

2 орын

Мажиманов С.К.

2

Мұқыш Жанболат

Мұқағали Мақатаев оқулары

қазақ тілі

3 орын

Мажиманов С.К.

«Ақбота» марафоны

қазақ тілі

сертификат

Мажиманов С.К.

Триада «Жауһар» Абайдың қара сөздері /көркем жазу/байқауы.

қазақ тілі

1 орын

Мажиманов С.К.

Аудандық «Абай оқулары» байқауы.

қазақ тілі

1 орын

Мажиманов С.К.

3

Елтай Сұңғат

Аудандық «Махамбет оқулары» байқауы

қазақ тілі

2 орын

Мажиманов С.К.

4

Жанадилов Диас

«Ақбота» марафоны

биология

3 орын

Молдрахметова Г.А.

4

Втюрин Захар

Республиканская олимпиада по математике

математика

1 место

Капашова Б.Б.

11

Паизова Сабина

Республиканская олимпиада по русскому языку

русский язык

1 место

Капашова Б.Б.

12

Тарковский Кирилл

Республиканская олимпиада по русскому языку

русский язык

1 место

Капашова Б.Б.

13

Молдрахметов Мансур

Аудандық «Зерде» ғылыми конференциясы

дүниетану

2 орын

Аужанова Ж.С.

14

Тастанбеков Дастан

Аудандық «Зерде» ғылыми конференциясы

дүниетану

2 орын

Мукашова А.М.

15

Айтпай Айым

Аудандық «Зерде» ғылыми конференциясы

дүниетану

3 орын

Оразқызы Қ.

16

Втюрин Захар

Аудандық «Зерде» ғылыми конференциясы

математика

3 место

Капашова Б.Б.

17

Айтпай Айзере

 Международный конкурс «Русский медвежонок-языкознание для всех»

русский язык

1 место

Нурмуханбетова  Г.О.

18

Тастанбеков Дастан

Международный конкурс «Русский медвежонок-языкознание для всех»

русский язык

1 место

Нурмуханбетова  Г.О.

19

Асқар Ердос

Международный конкурс «Русский медвежонок-языкознание для всех»

русский язык

1 место

Нурмуханбетова  Г.О.

20

Тарковская Ксения

Международный конкурс «Русский медвежонок-языкознание для всех»

русский язык

1 место

Нурмуханбетова  Г.О.

21

Втюрин Богдан

Международный конкурс «Русский медвежонок-языкознание для всех»

русский язык

1 место

Нурмуханбетова  Г.О.

22

Болатов Темірлан

Международный конкурс «Русский медвежонок-языкознание для всех»

русский язык

1 место

Нурмуханбетова  Г.О.

 

     

Кең ауылының «Негізгі орта мектебі» КММ  2020-2021 оқу жылы 

 бойынша үздік оқушылар тізімі

 

Оқушының аты-жөні

Ф.И. учащихся

 

Сыныбы

класс

1

Тастанбеков Дастан

 

3 «А»

2

Втюрин Захар

 

3 «Б»

3

Болатов Темірлан

 

9 «А»

 

 

Кең ауылының «Негізгі орта мектебі» КММ  2020-2021 оқу жылы 

 бойынша үздік оқушылар тізімі

 

Оқушының аты-жөні

Ф.И. учащихся

Сыныбы

Класс

1

Асқар Арайлым

 

2 «А»

2

Молдрахметов Мансур

 

2 «А»

3

Айтпай Айзере

 

3 «А»

4

Айтпай Айым

 

4 «А»

5

Елтай Сұңғат

 

6 «А»

6

Қайыржан Қанат

 

6 «А»

7

Эргашов Сардорбек

 

6 «А»

8

Тарковская Ксения

 

6 «Б»

9

Втюрин Богдан

 

6 «Б»

10

Асқар Елдос

 

7 «А»

11

Мұқыш Жанболат

7 «А»

 

 2020-2021 оқу жылында жетістіктеріміз бен қатар кемшіліктердің де кездескені байқалды. Бастауыш 1-4 сыныптарда оқушылардың оқу жылдамдықтарының төмендігі, сонымен қатар жазу каллиграфиясымен жұмыстың жүргізілу керектігі байқалды. Бастауыш сыныптарда дарынды оқушылар қатарын көбейту керек. Мектебіміздің үнемі аудандық байқауларға қатысып жүрген дарынды оқушылары биылғы оқу жылында мектепті аяқтауына байланысты 1-9 сыныптарда оқушылармен жұмыс түрлерін жетілдіріп, аудандық байқауларға қатыстыру, дарынды,талантты оқушылар қатарын көбейту қажет.

 

2021-2022 оқу жылында мұғалімдерге ұсыныс:

1. Мектептің білім сапасын көтеру.

2. 1-4 сыныптарда оқушылардың оқу жылдамдықтарын арттыру;

3. 1-4 сыныптарда оқушылардың жазу каллиграфиясымен жұмыс жүргізу.

4. Оқушылардың айтылым,сөйлеу,тыңдалым,оқылым деңгейлерімен жете жұмыс жүргізу мақсатында бастауыш сыныпқа берілетін вариативтік компоненттен сағаттарды осы мақсаттарға беру.

5.5-9 сыныптардағы вариативті сағаттарды: дарынды оқушылар дайындау. Тілге деген оқушының қызығушылығын арттыру мақсатында ағылшын тілі,орыс тілі, қазақ тілі пәндеріне бағыттау.

6. 5- сынып оқушылары бастауыш сатыдан  келгенде математика пәнінен көбейту кестесінен қиналады, логикалық ойлау қабілеттерінің төмендігі байқалады.Сол мақсатта математика пәніне қосымша сабақ жүргізу ескерілсін;

7.Оқушылардың танымдық қабілеттерін, отанға, туған жеріне,еліне, қоршаған табиғатқа деген сүйіспеншліктерін артыру мақсатында өлкетану курсы жүргізілсін;

8. «Спорт- денсаулық кепілі» ұстанымға негізделе  оқушыларымызды ұлттық ойындарды дәріптеуге, құрметтеуге тәрбиелеу мақсатында спорттық үйірмелер жұмыс жасасын;

 

 

 

 

 

 

Оқу ісінің орынбасары:               Г.А.Молдрахметова

 

Просмотров: 1463


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст