«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Кең ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық  мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Кенское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желілерде

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Буллингтен қорған!»

20.01.2025

 

Сынып жетекші:

Мажиманов С.К.
 

Күні:

20.01.2025

Сынып:   7

 

 

Сабақтың  тақырыбы:

«Буллингтен қорған!»

 

 

«Өзіңізге және айналаңыздағыларға қауіпсіз велосипед тебуді қамтамасыз етуге болады?»

 

Мақсаты

 Оқушыларға буллингтің не екенін түсіндіру және оның түрлерін анықтау.

 Оқушыларға буллингтің не екенін түсіндіру және оның түрлерін анықтау.

 Басқа адамдарға құрметпен қарау және сыйластық мәдениетін қалыптастыру.

 

 

 Балаларға және ересектерге велосипед тебудің қауіпсіздік ережелерін түсіндіру.

Жолда жүру мәдениетін қалыптастыру.

Велосипед тебу кезінде өз өмірін және басқалардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге үйрету.

 

 

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңі/ уақыт

            Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

 Сәлемдесу:

Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын!

Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет!

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.

 

 

 

Көңілді әуен

Сабақтың ортасы

Шағын сұрақтар:

«Буллинг дегенді қалай түсінесіңдер?

«Өміріңде осындай жағдайды байқадың ба?»

Кіріспе бөлім :

Мұғалімнің сөзі:

«Буллинг – бұл біреуді әдейі ренжіту, қудалау немесе қорқыту. Буллинг әртүрлі түрде болуы мүмкін: физикалық, ауызша, әлеуметтік және кибербуллинг (интернет арқылы). Бүгін біз буллингтің қандай зиян тигізетінін және одан қалай қорғану керектігін талқылаймыз.»

Буллингтің түрлері туралы қысқаша ақпарат:

1. Физикалық: ұру, итеру, заттарын лақтыру.

2. Ауызша: мазақ ету, қорлау, жаман сөздер айту.

3. Әлеуметтік: басқа адамды топтан шеттету, беделін түсіру.

4. Кибербуллинг: интернет арқылы қорқыту, әдепсіз хабарламалар жіберу.

 Негізгі бөлім :

1) Буллингтің зардаптары:

Құрбан болған адамның психологиялық жағдайына әсері:

Өзін-өзі төмен бағалау, үрей, жалғыздық сезімі.

Қоғамға әсері:

Топ ішіндегі сенімсіздік, достықтың бұзылуы.

2) Буллингтен қорғану әдістері:

1. Өзіңе сенімді бол:

Тік тұрып, айқын сөйлеп, өз пікіріңді білдір.

2. Көмек сұра:

Ата-ана, мұғалім немесе сенімді ересек адамға айт.

3. Жағдайды елемеу:

Кейде ренжіткен адам ескерусіз қалғанда, ол әрекетін доғарады.

4. Қауіпсіз орта таңда

Сенімді достарыңмен бол және қауіпсіз жерлерде жүр.

5. Интернетте қауіпсіздік:

Бейтаныс адамдармен хат алмаспа, жеке мәліметтерді жариялама.

Жағдайлық тапсырмалар:

Жағдай: «Сыныпта бір оқушыны барлығы мазақ етеді. Ол өзін жалғыз сезінеді. Не істеу керек?»

Оқушылардың пікірлерін тыңдау.

 

 

Жағдай: «Саған интернетте біреу қорқынышты хабарлама жіберді. Сен қалай әрекет етесің?»

 

Дұрыс шешімдерді талқылау.

Практикалық бөлім :

Рөлдік ойын

Топқа бөлініп, әртүрлі жағдайларды сахналау. Мысалы:

Бір оқушы ренжіп тұрғанда, достары оған көмектеседі.

 

Біреуді мазақтауды тоқтату үшін достары оны қолдайды.

қарым-қатынас орнатып, мейірімді болудың маңыздылығын түсінеді.

 

 

 

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Топқа берілген тапсырмаларды орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

Бейнематериалдармен жұмыс жүргізеді

 

 

Оқушылар бірін -бірі бағалайды

 

 

 

Ақ қағаз, фломастерлер

 

 

Сабақтың соңы

Қорытынды бөлім :

Мұғалімнің сөзі:

«Буллинг – бұл үлкен мәселе, бірақ біз оны бірге шеше аламыз. Әрқайсымыз мейірімді болсақ, бір-бірімізге қолдау көрсетсек, буллингті жеңуге болады. Егер сіз немесе сіздің досыңыз осындай жағдайға тап болса, міндетті түрде көмек сұраңыз.»

Сұрақтар:

«Сен буллинг жағдайында қалай әрекет етесің?»

«Бүгін не үйрендің?»

Бағалау:

Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мақтау.

Әр топтың жұмысына баға беру.

Үй тапсырмасы:

Өз айналаңда мейірімділік көрсетудің үш тәсілін ойлап, орында.

 

 

 

Оқушылар ақ қағазға ойларын қысқаша жазады

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

Ақ қағаз

Қауіпсіздік сабағы

10 мин

Сабақтың тақырыбын және мақсатын түсіндіру.

«Қауіпсіз велосипед тебу ережелері: Өзіңе және айналаңа қамқор бол»

Сұрақ қою:

«Сіздер велосипед тебуді ұнатасыздар ма?»

«Велосипед айдап жүргенде қандай қауіптер болуы мүмкін деп ойлайсыз?»

 Кіріспе бөлім:                     Мұғалімнің сөзі:                    «Велосипед – өте қызықты және пайдалы көлік құралы. Бірақ оны дұрыс және қауіпсіз пайдаланбасаңыз, ол қауіпті болуы мүмкін. Бүгін біз велосипед тебу кезінде өзімізді және айналамызды қалай қорғауға болатынын үйренеміз.»

Негізгі бөлім:

1) Велосипедке міну алдындағы дайындық:

1. Велосипедті тексеру:

Тежегіштердің жұмысын тексеру.

Дөңгелектердің ауасы жеткілікті екеніне көз жеткізу.    Жарық немесе шағылыстырғыштардың жұмыс істеуін қадағалау.

2. Қауіпсіздік жабдықтары:

Шлемді міндетті түрде кию.

Қолғап, тізе және шынтақ қорғаныштарын пайдалану.

Көрінетін киім кию (ашық түсті немесе шағылыстырғыш элементтері бар киім).

2) Велосипед тебу кезіндегі негізгі ережелер:

1. Жолда:

 

Жолдың оң жағымен немесе велосипед жолымен жүру.

Қолдан келсе, жаяу жүргіншілерден қашық жүру.

Жол белгілеріне бағыну.

Тоқтау немесе бұрылу алдында қол сигналдарын көрсету.

Қатты жылдамдықпен айдамау.

2. Қоғамдық орындарда:

Жаяу жүргіншілерге құрмет көрсету.

Адам көп жерде велосипедтен түсіп, оны қолмен итеру.

Балалар мен жануарларға сақтықпен қарау.

3. Түнгі уақытта:

Велосипедке жарық немесе шағылыстырғыштарды орнату.

Өз киіміңізде де шағылыстырғыш элементтердің болуын қадағалау.

3) Қауіпті жағдайларда

Егер жолда кедергі пайда болса:

Қауіпсіз қашықтықты сақтап тоқтаңыз

Жаяу жүргіншілерден немесе көліктерден қашық жүруге тырысыңыз.

Құлау немесе жарақат алу:

Сабыр сақтаңыз.

Алғашқы көмек көрсетіп, қажет болса, көмекке шақырыңыз.

 

 Практикалық бөлім:

Ситуациялық тапсырмалар:    «Жол айрығында қалай әрекет етесіз?»

«Велосипедпен жүріп келе жатып, алдыңыздан кенеттен адам шықты. Не істейсіз?»

Жаттығу:

Қолмен сигнал беруді жаттықтыру (бұрылу, тоқтау).

Велосипедті дұрыс тексеру және дайындықты көрсету.

Қорытынды бөлім:

Мұғалімнің сөзі:

«Велосипед – қауіпсіздік ережелері сақталған жағдайда ең ыңғайлы және пайдалы көлік құралы. Барлық ережелерді есте сақтап, жолда өзімізге және айналамыздағы адамдарға құрметпен қарауымыз керек.

Оқушыларға сұрақтар:

«Бүгін қандай ережелерді үйрендіңіздер?»

«Велосипед тебу кезінде қандай құралдарды міндетті түрде қолдану керек?»

Қосымша ақпарат:

Төтенше жағдайлар қызметінің нөмірі: 112.

Велосипед тебуге арналған қауіпсіз орындар мен арнайы жолдар туралы ақпарат.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар мұқият тыңдайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ситуациялық сұрақтарды шешеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентация

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әңгімелесу, тәжірибелік жаттығулар, суреттер мен бейнероликтер арқылы түсіндіру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Велосипед жабдықтарының суреттері.

 

 

 

 

 

 

Қауіпсіздік ережелері жазылған плакаттар.

 

 

 

 

 

 

 

 

Жол белгілерінің макеттері немесе суреттері.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бейнероликтер мен слайдтар.

 

Сабақтың соңы

Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін .

Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі.

Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау.

 

 

Просмотров: 1073


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст