Кен негізгі мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы:Дд дыбысы
мен әрпі.
(Сауат ашу 1 сынып)
Бастауыш сынып
мұғалімі:Аужанова Ж.С
Күні:15.11.2016 Сынып: 1 Пәні:сауат ашу |
Қатысқандар саны: 4 Қатыспағандар саны:- Мұғалімнің аты-жөні: Аужанова Ж.С | ||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі. (Пысықтау). | ||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту. 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту | ||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы:Өткен материалды пысықтайды. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. | ||||||||||||||||||||||
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. | ||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы | ||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. | ||||||||||||||||||||||
Тілдік құзыреттілік |
Д дыбысы мен әрпі. | ||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | |||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар | |||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Үштілде амандасу. -Сәлеметсізбе! -Здравствуйте! -Good afternoon!
-Балалар сендер ойын ойнағыларың келеме? «Доп лақтыру» ойыны. -Балалар, біз сауат ашу пәнінен нені үйренеміз? -Әріпті және дыбысты үйренеміз. -Әріп дегеніміз не?
-Әріп дегеніміз- дыбыстың таңбасы. -Дыбыс нешеге бөлінеді? Екіге. -Қандай-қандай болып бөлінеді? -Дауысты және дауыссыз. -Дауысты дыбыс қандай текшемен белгіленеді? -Қызыл текшемен белгіленеді.
-Ал, дауыссыз дыбыс ше? -Көк текшемен белгіленеді. -Дауысты дыбысты біз не істейміз? -Естиміз, айтамыз. -Дауысты дыбыс қалай айтылады? -Дауысты дыбыс кедергісіз айтылады. -Дауыссыз дыбыс ше? -Дауыссыз дыбыс кедергімен айтылады. -Балалар сендерге ойын ұнадыма? -Ия.
Дд дыбысы мен әрпі туралы бейне жазба тыңдату.Бейне жазбадағы есте қалған сөздерді сұрау.
|
Шеңберге тұру.
Бейне жазба | |||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 8 минут
|
№1,56бет. Суреттердегі Д әрпі бар сөздерді тап. Оларға дыбыстық талдау жаса. Дәп-тер (2 буын, 2 дауысты дыбыс) Дом-бы-ра(3 буын, 3 дауысты дыбыс) Дә-рі-гер(3 буын, 3 дауысты дыбыс).
№2, 56бет. Әріптер мен сандарды пайдаланып сөз құрастыр.
Алаша-13181 Дос-1059 Дана-10121 Дала-10131 Дулат-107316
Дәптермен жұмыс.Дәптердегі тапсырманы орындау.
|
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс | |||||||||||||||||||||
Сергіту сәті 1 минут |
«Дыбысты анықта!» ойыны. Д әрпінен басталатын сөзді айтқанда, қол шапалақтаймыз.Ал, басқа әріптерден басталатын сөздерді айтқанда аяқтарынды топырлатасыңдар.Кімде кім ойын барысында шатасқан болса, ойыннан шығады.Ал, кәнекей ойынымызды бастайық! |
Сергіту сәтіне арналған жинақ | |||||||||||||||||||||
Қызықты тапсырма 8 минут
Аяқталуы
16 минут
|
Видеоролик. А-алма-яблока-aiple О-орындық-стул-chair Н-нан-хлеб-bread М-мысық-кошка-cat Б-бала-ребенок-beibi Ә-әже-бабушка-grand mother С-сағат-часы-clock Д-доп-мяч-ball |
Проектордан көрсету. | |||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 2 минут
|
Рефлексия Бүгінгі сабақ ұнаған болса, ал егер ...
|
Бас бармақ тәсілі | |||||||||||||||||||||
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) | |||||||||||||||||||||
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |||||||||||||||||||||